Friday, February 12, 2016

OTKLANJANJE SUMNJI PO PITANJU GLASANJA - 1 DIO ( Govor učenjaka iz videa "KOGA VI TEKFIRITE")



Bismillah, ellhamdulilah, ves-salatu ves-selamu ala resulillah. Nakon kraćeg uvoda u ovu našu risalu koja nosi naziv "OTKLANJANJE SUMNJI PO PITANJU GLASANJA", nastavljamo sa pojašnjavanjem određenih tački koje smo spomenuli u našem uvodu, a koja nosi naziv "Osnova izbora, porijeklo i utemeljenost"




OSNOVA IZBORA, PORIJEKLO I UTEMELJENOST


Ovom prilikom ćemo govoriti o ovom pitanju sa aspekta utemeljenosti i ispravnosti korištenja izbora (glasanja) kao načina odabira određenih ličnosti (predsjednika, poslanika, predstavnika naroda i sl.) kao i učestvovanje na istima, navodeći govore islamskih učenjaka od kojih su većina njih spomenuti u predavanju koje nosi naslov "KOGA VI TEKFIRITE" koje je održao dr.Safet Kuduzović. Imena tih učenjaka su:

  • Šejh Muhammed Nasrudin Albani, rahimehullah
  • Šejh Usejmin Rahimehullah
  • Šejh Salih Fevzan
  • Šejh Abdul-Muhsin Abbad
  • Šejh Abdurahman el Beraq
  • Šejh Muqbil Vadi'i
  • Šejh Mustafa El-Adevi


Prije nego počnemo sa obradom teme neophodno je spomenuti da se ni kao džemat ni kao pojedinci nismo pronašli u riječima doktora Safeta, već je razlog pisanja ovih redova želja da se pojasni nekoliko detalja za koje smatramo da su pogrešno predstavljeni i da je sama tema mnogo složenija nego što je to predstavljeno u uopštenom spominjanju imena šejhova koji su "dozvolili" glasanje. A mi ćemo o govorima šejhova (tj. o njihovim dozvolama) posebno pisati i dati stvarnu sliku te 'dozvole'.


Govor šejha Muhammeda Nasirudina Albanija, rahimehullah.




Upitan je šejh Albani zašto izbori nisu dozvoljeni i kako onda doći do islamske države? Pa je odgovorio:

"Ovo je dugačka tema, ali ukratko kažemo: Izbori su evropski, mušrički, mnogobožački način biranja , jer oni opstoje na sistemu koji se od islamskog načina razlikuje u mnogim stvarima."

Nakon što je šejh pojasnio da se kod glasanja ne pravi razlika između vjernika i nevjernika, pobožna i razvratna, pametnog i priglupog čovjeka, on kaže

"I ovo je očito kod svih država koje imaju sistem glasanja i osnivanje parlamenata. Zato mi vjerujemo da muslimanskoj državi nije dozvoljeno da slijedi praksu ovih mušrika kojima se trebamo obraćati riječima Uzvišenog: "Zar ćemo muslimane sa nevjernicima izjednačiti?! Šta vam je, kako rasuđujete?" (El-Kalem, 35-36)

A kada mu (šejhu Albaniju) je rečeno da od današnjih vlasti ne možeš uzeti svoja prava (kao narod) osim ovim putem (glasanje, izbori, parlamenti...), rekao je: 

"Mi znamo da parlamentarni ambijent u kojem živimo u mnogim arapskim državama da je to – i ovo je zakletva a rijetko se kunem – samo paravan i zavjesa iza koje se kriju i na to se oslanjaju oni koji nastoje da sprovode ono što se suprostavlja islamskim propisima. Prisustvo ovih u parlamentima nikakvu korist nije donijelo i to je pokazala historija kao i prikupljeno iskustvo za više od pola vijeka. I ovo je najbolji dokaz da prisustvovanje dobrih i poštenih muslimana u parlamentu nije donijelo nikakvu korist već je njima lično štetilo; jer oni ulaze da poprave druge a ti drugi njih pokvare. (Silsila El-Huda ven-Nur, br.381)

I kaže: "Sistem glasanja i biranja poslanika (parlamentarni izbori) nije islamski sistem, nikako. Ovo je parlamentarni evropski kjafirski sistem."

Nakon što je naveo da je to sistem koji izjednačava muslimana i nemuslimana, ateiste i komuniste i svima daje pravo glasa kaže:

"Da li je ovo islamski sistem?! Ne tako mi Allaha. Nema, ovakav sistem ništa sa Islamom. Ovo je sistem koji ne poznaje riječi Allaha Uzvišenog: "Zar ćemo muslimane sa nevjernicima izjednačiti?! Šta vam je, kako rasuđujete?" (El-Kalem, 35-36)

U audio obraćanju pod nazivom 'Opasnost učestvovanja u izborima i parlamentu' šejh Albani kaže: 

"Zaista je učestvovanje u ovim izborima držanje strane onih koji nepravedno postupaju (zulumćari)." Šejh ovdje aludira na riječi Uzvišenog: "I ne držite stranu onih koji nepravedno postupaju, pa da vas vatra prži; vi nemate drugih zaštitnika osim Allaha, inače, nema vam pomoći!" (Hud, 113) 

Kaže šejh u Silsili El-Huda Ven-Nur: "Sva glasanja se vrte oko neislamskog pravila, već je to židovsko masonsko pravilo; Cilj opravdava sredstvo."

I kaže u nastavku govora: "Već sam o ovome detaljno pisao na stranci 'Inkaz' u Alžiru,  kada su me pitali o izborima. Pojasnio sam im da izbori i parlament nemaju ništa sa Islamom i da ja ne savjetujem ni jednom muslimanu da se kandiduje za tu poziciju jer on nikada ne može na taj način pomoći Islam. Već će on biti 'odvučen' od strane te mašinerije kao što se događa u svim postojećim vladama danas u arapskim državama." (Kaseta br.660)


Govor šejha Usejmina, rahimehullah




Šejh je u djelu 'Šerhul-Mumti' pojasnio da se izbori u državama u kojima je sistem glasanja i nastao, ne mogu održati bez natjecanja za vlašću, mita, kupovine glasova i sl., pa je zato nemoguće da oni prođu kod muslimana bez ovih gnusnih radnji i naziva izbore الانتخابات المزيفة   "lažni izbori (izbori prevare)." (Šerhul-Mumti ala Zadil Mustakni', 8/10) Dakle, nemoguće je održati izbore bez prljavih postupaka a sve to je haram i zabranjeno.


Govor šejha Saliha Fevzana




Rekao je uvaženi šejh Salih Fevzan u svom članku pod nazivom 'Propis izbora i protesta': 

"Što se tiče izbora koji su poznati u ovom vremenu oni nisu od islamskog sistema." I kaže: "Njime (glasanjem) se ne postiže cilj." (Novine El-Džezira, broj 11358)

Upitan je šejh o prisegi (bej'i), da li je vadžib ili mustehab? Pa je, između ostaloga rekao: 

"Prisega u Islamu ne biva na principu bezvlašća (nereda, anarhije) kao što je to slučaj sa onim što nazivaju 'izborima' koji se sprovode u zemljama kufra i u onim arapskim državama koje ih slijepo slijede. Oni (izbori) su izgrađeni na 'jednakosti', lažnim obećanjima i žrtvovanju mnogih nevinih ljudi. (El-Edžvibetul Mufide an Es'iletil Menahidžil Džedide, 204.str)

Upitan je šejh također: "Zar davanje prisege Osmanu, radijallahu anhu, od strane 'savjetodavnog tijela' (šure) ne ukazuje na dozvoljenost glasanja (izbora)? 

Pa je odgovorio: "Glasanje ehlul-halli vel-akda, to da odabir vrše oni a ne rulja običnog naroda, kupovina glasova i anarhija; ne, to nije Islam." I kaže: "A bezvlašće, odabir rulje, žena i djece to je sistem zapadnjaka, zapadni propis. (Fetva br.8027)


Govor šejha Abdul - Muhsina Abbada




Na pitanje da li se učestvovanje na glasanju smatra uklanjanjem zla rukom jer tom prilikom insan bira dobrog čovjeka da bude vladar, šejh je odgovorio:

"Ova glasanja nisu šerijatski način biranja. Ovakav način je muslimanima uvežen od strane njihovih neprijatelja. Vlast, na ovaj način, pripada većini pa makar ta većina onih koji biraju a i oni koje biraju bili najlošiji ljudi jer oni biraju jednog od njih. Vlast pripada većini, pa kada većina budu ološ odabraće jednog od njih."

Nakon što je šejh pojasnio loše strane izbora kaže: "Rezime toga je da su izbori strani muslimanima i da to nije stvar sa kojom je došla njihova vjera (Islam)." 

I kaže šejh: "Islamski način biranja je ovakav; odabir vrše ehlul-halli vel-akdi (أهْلُ الحَلِّ وَ العَقْدِ), tj. vlasnici odabiranja (veliki i iskusni učenjaci, predvodnici, vojsko-vođe, poglavari isl. POGLEDAJ tekst pod nazivom "Hilafet i halifa – šartovi hilafeta, biranje i imenovanje halife, ciljevi hilafeta") i oni će to obaviti. Jer oni su poglavari, savjetnici i predvodnici naroda. A što se izbora tiče tj.glasanja ako većina bude od kategorije čija je šteta veća od koristi takvoga će i izabrati." (Komentar na Sunen Ibn Madže, kaseta broj 283)

Upitan je također da li se glasanje smatra od ispravnih načina biranja, pa je odgovorio: 

"Ne, glasanje nije od ispravnih načina već je ubačeno muslimanima od strane kjafira. Rezultat glasanja i ono čemu ono vodi je da ako su glasači od loših ljudi oni će odabrati jednog od njih. Jer kako je to rečeno: Svaka priča svome jatu leti." (Komentar Tirmizijevog Sunena, poglavlje o fitnama, kaseta broj 243)


Govor šejha Abdur -Rahmana El-Beraka




Upitan je šejh kakav je propis izbora i učestvovanja na njima? Pa je odgovorio: 

"Zaista, izbori koji se organizuju u islamskim zemljama, sve jedno radilo se o glasanju za predsjednika države, poslanike u parlamentu (zakonodavno tijelo) ili predstavnike u domu naroda, su uvezeni (strani) muslimanima i prebačeni kod nas iz kjafirskih država. Uzrok tome su brojne okupacije muslimanskih zemalja od strane kjafira (kolonizacija) kao i zadivljenost mnogih muslimana sistemom kjafira koji su suprotni zdravome razumu i šerijatu." 

Nakon toga šejh je pojasnio neke od štetnih efekata izbora pa je zaključio: 

"Iz svega ovoga se zaključuje da su izbori strani muslimanima i da su batil (neispravni) a njihov sistem (način sprovođenja) haram. I to zbog toga što u sebi sadrže a na šta smo već ukazali od poistovjećivanja sa kjafirima, stavljanje akcenta na obećanja i davanju lažne nade ljudima kao i kupovine glasova i mnoštvo rulje koja ih prodaje (svoj glas) čak i za ostvarivanje sitnih interesa bez obzira na vjeru i moral onoga kome glas daju." 


Govor šejha Mukbila Vadi'ija, rahimehullah




Kaže šejh, rahimehullah: "Mi kažemo da su izbori tagutski i da su zabranjeni i prije i sad." 


I kaže u knjizi 'Ubistvo Džemilurahmana": "A što se tiče mes'ele glasanja ona se smatra tagutskom, pa neka prisutni obavijesti odsutnoga. Uzvišeni kaže u Svojoj Knjizi: -"Misle li oni koji čine zla djela da ćemo s njima postupiti jednako kao sa onima koji vjeruju i dobra djela čine, da će im život i smrt biti isti? Kako loše rasuđuju!" (El-Džasije, 21) i kaže Uzvišeni pojašnjavajući da fasik nije kao mu'min: -"Zar ćemo postupiti s onima koji vjeruju i čine dobro kao s onima koji prave nered na Zemlji, ili, zar ćemo postupiti s onima koji se grijeha klone isto kao i s grješnicima?" (Sad, 28) Sistem glasanja čini glas poštovanog učenjaka i glas magarca jednakima." 

A po pitanju onoga koji poziva na glasanje ili učestvuje šejh kaže: "Onaj ko poziva u glasanje se smatra zabludjelim (ضالاً) griješnikom (فاسقا). A onaj koji učestvuje na tagutskim izborima izlazi iz okvira selefa i ne zaslužuje poštovanje." 



Govor šejha AbdulAziza er - Radžihija




Nakon što je pala tagutsko tiranska vlast u Egiptu koju je predvodio Husni Mubarak na vlast je došao Mursi koji je pokušao napraviti određene ustavne promjene i pozvao narod da glasa. Šejh je tada, među ostalima, upozorio na to i napisao proglas kojeg možete u cjelosti naći na internetu pod nazivom "Proglas šejha AbdulAziza er-Radžihija" gdje je između ostaloga šejh pojasnio propis glasanja a odgovorio na neke šubhe koje šire oni koji ovo dozvoljavaju, pa kaže između ostalog:


Prva šubha i odgovor na nju: 

Tvrdnje da u ovom glasanju nije prihvatanje ustava ili slaganje sa njim ili zadovoljstvo njime, i da oni koji su ga postavili nisu ga izabrali (tj. nisu zadovoljni njime).

Odgovor: Odbacuje se (šubha) jer nasuprot onoga ko (svojevoljno) bira je onaj ko je prisiljen, a oni nisu prisiljeni, već su oni (svojevoljno) izabrali govor ili djelo, a onaj ko nešto prihvati svojim govorom ili pisanjem nije opravdan, osim ako je prisiljen a njegovo srce smireno u imanu, takav je opravdan, rekao je Uzvišeni Allah u Njegovoj Knjizi:

“Onoga koji zaniječe Allaha, nakon što je u Njega vjerovao – osim ako bude na to primoran (prisiljen), a srce mu ostane čvrsto u vjeri – čeka Allahova kazna. One kojima se nevjerstvo bude mililo stići će srdžba Allahova i njih čeka patnja velika.” (En-Nahl, 106) 


Druga šubha i odgovor na nju:

Tvrdnje da glasanje za ustav nije ništa drugo do odbijanje većeg od dva zla i moguće pribavljanje manje od dvije štete su neistinite (batil) tvrdnje zbog nekoliko stvari, odgovor na ovu šubhu biva sa nekoliko stvari.

Prvi odgovor: Novi ustav je identičan starom ustavu…."  

(Govor šejha je upravo ono što mi vidimo na terenu; glasali ste da sklonite Tihića, da na njegovo mjesto dođe Silajdžić, a nakon njega ste glasali za Bakira. Sada nam recite koja je razlika među njima? Kakve uspjehe su to imali muslimani za period jednog od ovih? Da bi nakon iscrpljujućih i veoma odlučnih poziva da se glasa za Bakira isti ti vapili da bi samo da se Bakir smijeni!!!)


Nastavlja šejh svoj odgovor pa kaže:

"Drugi odgovor: Ako bismo i prihvatili da su to dva ustava i dva zla i dvije štete, ovo pravilo `Odbijanje jednog od dva zla i činjenje manje od dvije štete` se sprovodi na stvari mimo kufra od grijeha i mefseda. Pa ako svaka od dvije štete i dva zla bivaju kufr, obaveza je kloniti ih se i ne biti zadovoljan njima, jer nije dozvoljeno muslimanu da otkloni kufr drugim kufrom, niti da počini kufr da bi njime odbio veći kufr, jer muslimanu nije dozvoljeno u bilo kojoj situaciji da prihvati kufr, ili da bude zadovoljan njime, i da ga prihvati ili bira, ili da ga učini ili progovori njime, ili da njemu poziva, osim onoga ko je prisiljen uz njegov šart (tj. da se zaista dogodi ikrah-prisila, op. prev.) bilo da je kufr veći ili nije, jer je Allah obavezao džine i ljude da mu tevhid ispovjedaju i da mu ibadet čine, i da vjeruju u Njega i Njegove Poslanike, rekao je Uzvišeni:

“Džine i ljude sam stvorio samo zato da Me obožavaju.” (Ez- Zarijat, 56)

Treći odgovor: Očuvanje vjere ima prednost nad očuvanjem života. Rekao je Šatibi (preselio 790 h.god.), Allah mu se smilovao, u El-Muvafakat (2/64):

`Pa ako se suprotstavi očuvanje života ili nestanak vjere, očuvanje vjere biva preče, iako bi se desilo da to odvede u uništenje života, kao što je džihad protiv nevjernika i ubistvo otpadnika.`

I rekao je šejh Sulejman b. Sehman, Allah mu se smilovao:`Ako bi se poubijali stanovnici sela i gradova, to je manje i lakše nego da postave taguta koji će suditi suprotno šerijatu.`

Zatim šejh kaže:

Šesta šubha i odgovor na nju

A što se tiče tvrdnji da glasači za ustav su između jedne i dvije nagrade, na ove tvrdnje se odgovara:

Kako može glasač za prihvatanje ustava biti nagrađen, a prihvatio je nevjernički zakon svojom voljom bez prisile, naprotiv griješan je i obaveza mu je da se pokaje i da obznani odricanje od ustava i njegovih sljedbenika.

Da bi šejh u odgovoru na osmu šubhu spomenuo jedno veoma bitno pravilo:

Osma šubha i odgovor:

Tvrdnja da onaj koji glasa za taj ustav ne prihvata ono što se kosi sa šerijatom niti je time zadovoljan, ali ga podržava zbog nužnosti odbijanja onoga što je gore.

Odgovor na ovo glasi: Onaj ko glasa za ovaj ustav svojevoljno i bez prisile; kao što je prijećenje oružjem ili ubistvom ili premlaćivanjem ili zatvorom od strane onih koji su u stanju da te prijetnje sprovedu, je od onih koji je prihvatio sve što se nalazi u tom ustavu svojevoljno, priznavao on to ili ne. A tvrdnja da je prinuđen je tvrdoglavost (oholost). 

Odgovor na tvrdnju da on podržava ustav da bi odagnao veću štetu je: Nema VEĆE ŠTETE od svojevoljnog glasanja za nevjernički ustav…" 

Nakon toga šejh navodi nekoliko citata koji ukazuju na spomenute tačke, od kojih smo mi prenijeli samo mali dio, a od tih citata je i ovaj:

"Šejh Abdur-Rahman ibn Nasir el-Berrak u jednom svom tekstu koji je objavljen 25.01.1434. h.god. pod naslovom ‘Hukmud-Da'veti Ila Tahkimil-Kanunil-Vad'i Ve Iksauš-Šeri'ati’ kaže: 

“Na osnovu ovoga, obaveza je znati da oni koji žele da sude po zakonicima a ne po islamskom šerijatu su kjafiri a šta tek ako tome pozivaju i odbijaju da sude Islamom? Ovi su većeg kufra (nevjerovanja) pa makar klanjali i postili a onaj ko skriva ovu želju u sebi on je munafik.” 

Te je proglas zaključen riječima šejha

"I na kraju ovog proglasa kažem: Ovaj proglas, pojašnjenje propisa i upozorenje nije striktno samo za Egipat i njegov ustav već je uopšten za sve ustave i izmišljene zakone koji se suprostavljaju Allahovom šerijatu kojem je izvor Allahova Knjiga (Kur'an) i sunnet Njegova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, u svakoj državi i u svakom vremenu a Allah je Jedini upućivač na put razboritih." 

(Preporučujemo da proglas pročitate u cjelosti klikom OVDJE 



Prisjetimo se da je ovo upravo isto ono što je i šejh Albani odgovorio:




Pitanje:

Koji je sud o tome što neki američki muslimani glasaju za američkog kandidata za predsjednika? Oni govore da to rade po principu biranja najmanjeg zla, jer je jedan od kandidata manje loš prema islamu i muslimanima od drugog.

Odgovor:

Nevjerstvo je jedna religija. Allah opominje ove muslimane koji misle da primjenjivaju princip biranja manjeg zla. Allah (te´âlâ) kaže:

“Ni židovi ni kršćani neće biti tobom zadovoljni sve dok ne budeš slijedio vjeru njihovu.”

Čudi me ta omladina koja se oslanja na ovu ideju koju spominješ u svom pitanju. Allâh, ´azze we džell, je rekao:

“Ne budite sa onima koji nepravedno postupaju, pa da vas vatra prži.” Prvo ih zadesi vatra na ovom svijetu a onda na budućem.

Zato kažem da nije dozvoljeno sudjelovati na sličnim izborima. Ovo sudjelovanje je praktični savez sa nevjernicima. Ovo se zabranjiva u Kur’ânu kada Allâh kaže:

”Njihov je onaj ko ih za zaštitnike prihvati.”



Govor šejha Mustafe El-Adevija




Upitan o izborima 2010.god. šejh je pojasnio da je to neispravan način biranja. Pravilo izjednačavanja glasa pobožnog i griješnog, uspješnog i propalog,




Na pitanje koju političku partiju podržava za izbore 2015.god. u Egiptu odgovorio je da ne podržava ni jednu jer nema one koja teži uspostavi vlasti na Kur'anu i sunnetu, što znači da je prijašnja podrška i dozvola izbora bila zato jer je smatrao da će ovi uspostaviti Šerijat. Veli da je za sebe i one koji ga slijede odabrao put poslanika a to je podučavanje vjeri i pozivu u nju daleko od parola sekularista, demokrata, komunista i dr.

Kaže: Zadovoljan sam Allahom svojim Gospodarem, Muhammedom svojim poslanikom i Islamom kao svojom vjerom. I napominje da se ne slaže sa onim koji je postavio pitanje i nazvao one koji učestvuju u izradu Ustava (u Egiptu) islamistima", šejh se ne slaže sa tim nazivom za ovakve. Video pogledajte ovdje:


موقف الشيخ مصطفى العدوي من الانتخابات والأحزاب المشاركة فيها



Pa je šejh napisao djelo "Da bismo se pred Gospodarom vašim opravdali i da bi se oni grijeha klonili" u kojem pojašnjava segmente ustava koji se direktno suprostavljaju Islamu, pa kao prvu stvar navodi da je Egipat demokratska država. I u zaključku kaže da je svaka od ovih stvari dovoljna da čovjeku postane obaveza da se toga odrekne i onih koji na tome rade, pa šta je kada je ovaj ustav sakupio, pored ovog još puno zala. Ako ovo primjenimo na stranke za koje nas pozivaju da za njih glasamo da li ima neka koja poziva uspostavi šerijata?! Sve one su zasnovane na demokratiji i obaveza nam postaje da se odreknemo tih partija i stranaka. Ovo je stav šejha pa njega koristiti za dokazivanje dozvole glasanja zaista nije pravedno. A o njegovoj "dozvoli" glasanja i "dozvoli" drugih šejhova će posebno biti govora, uz Allahovu pomoć.




(A ovo je slika brošure od šejha Mustafe Adevija)



Govor šejha Ebu Asima El-Gamidija


"U glasanju su mnoge štetne stvari (mefasid) i ono nije nikako dozvoljeno. Od tih štetnih stvari su:


* Oponašanje kjafira. 

Došlo je u vjerodostojnom hadisu od Ibn Omera, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: 'Ko oponaša jedan narod njima i pripada.' (Bilježi ga Edu Davud) U ovome je oponašanje sekte Ihvanul Muslimina i drugih novotara.


* Izjednačavanje između dobrih i pokvarenih. 

Rekao je Uzvišeni u prijevodu značenja: "Zar da vjerniku bude isto kao grješniku? Ne, njima neće biti isto" (Es-Sedžde, 18) 

I kaže Uzvišeni: "Zar ćemo muslimane sa nevjernicima izjednačiti?!" (El-Kalem, 35)


* U glasanju je jedna vrsta kršenja prisege tj.izlazak na (aktuelnog) predstavnika - velijul-emra. 

Došlo je u hadisu Ubade, radijallahu anhu: "Naređeno nam je da ne osporavamo vlast onima kojima ona pripada." (Muttefekun alejhi)


Predizborna kampanja je period mnogih šerijatskih prekršaja od kojih su najbitniji:


* Razbacivanje (bespotrebno trošenje imetka). 

A Allah je zabranio rasipništvo i kaže: "Jer su rasipnici braća šejtanova, a šejtan je Gospodaru svome nezahvalan." (El-Isra, 27)


* Laž, a to je svojstvo licemjera.

 Abdullah ibn Amr el-As, radijallahu anhu, prenosi da je Vjerovjesnik, alejhis-selam, rekao: "Ko imadne kod sebe četiri (svojstva) on je čisti munafik, a ko imadne jedno od njih taj ima jedno (svojstvo) licemjerstva sve dok ga se ne oslobodi. Ta svojstva su: kada priča, laže; kada obeća, iznevjeri; kada raspravlja, drsko i bestidno govori; i kada mu se nešto povjeri, pronevjeri." (Buhari, 1/89; Muslim, 58)


* Lažna obećanja i davalje nade od strane onih koji se kandiduju a nakon što budu izabrani ne ispune mnoga obećanja.


* Svaki kandidat se trudi da se dokaže boljim od drugih koristeći kritikovanje drugih, dokazivanje njihovih mahana, i mnoge druge stvari koje vode fesadu i neredu.


* Postavljanje slika kandidata, što je zabranjeno. 

Prenosi se od Seid ibn ebi Hasana da kaže: "Došo je čovjek kod ibn Abasa pa je rekao: "Zaista sam ja čovek koji slika pa mi daj fetvu po pitaju toga?" Pa mu reče: 'Približi se', pa je se približio. Reče: 'Priblizi se', pa je se približio tako da je stavio ruku na njegovu glavu i rekao: 'Obavijestiću te o onome što sam čuo od Allahovog Poslanika, alejhi selam, čuo sam ga da kaže: 'Svaki slikar je u vatri, pa će svakoj slici koju je naslikao biti udahnuta duša ,koja će ga mučiti u Džehenemu'." I rekao je: "A ako ne budeš imao izbora slikaj drveće i ono što nema dušu." Pa je Nasr ibn Alij tako i uradio. (Muslim, 2110)


* Učestvovanje žena u tim izborima 

Vjerodostojno je prenešeno od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da je rekao: "Neće uspijeti narod koji vlast prepusti ženi." (Buhari) 


* Harami koji prate izbore od kupovanja glasova, mita i korupcije.

Rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: "Proklet je i onaj koji daje i onaj koji prima mito." (Ebu Davud i Tirmizi, Sahih hadis)


* Oslanjanje na većinu glasova. 

Rekao je Uzvišeni u prijevodu značenja: -”Ako bi se ti pokoravao većini onih koji žive na Zemlji; oni bi te od Allahova puta odvratili; oni se samo za pretpostavkama povode i oni samo neistinu govore” (Časni Kur`an, Sura Al-An`am, ajet 116) 

I kaže u suri Jusuf (68): ”Ali većina ljudi neće da vjeruje.”


* Nametanje po pitanju dunjalučkih stvari. 

Bilježe Buhari i Muslim da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Tako mi Allaha, ne bojim se za vas siromaštva, nego se bojim da vam se otvori dunjaluk, kao što se otvorio onima koji su bili prije vas, da se počnete natjecati u njemu, kao što su se oni natjecali i upropastiti vas, kao što je njih upropastio.”


* Zavist, mržnja i bojkot zbog dunjalučkih stvari. 

Enes b. Malik, radijallahu anhu, prenosi hadis Allahova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: “Nemojte jedni druge mrziti! Nemojte jedni drugima zavidjeti! Nemojte jedni drugima leđa okretati! Budite braća i Allahovi robovi! Nijednom muslimanu nije dopušteno izbjegavati svoga brata duže od tri dana.” (Buhari, 6065 i Muslim, 2559)


* Utiranje puta demokratiji koja od spletki nevjernika i muslimanima je ona nepoznanica osim onima koji slijepo slijede kjafire.


* Miješanje istine sa lažima. 

Kaže Uzvišeni: "I istinu sa neistinom ne miješajte i istinu svjesno ne tajite!" (El-Bekare, 42)


* Suprostavljanje šerijatskom načinu postavljanja vladara.



A što se propisa onih koji izađu na glasanje tiče, pročitajte sljedeći odgovor:

Pitanje:

Es-selamu alejkum we rahmetullahi we brekatuhu

Allah vas nagradio, mi se puno okorišćavamo vašim fetvama. Turski narod, 95%, učestvuje uvijek na opštim i lokalnim izborima. Stoga ja tekfirim sve koje učestvuju u glasanju uzimajući u obzir da svaki stanovnik čuje, direktno ili indirektno, da je glasanje kufr. Naše vrijeme je vrijeme tehnologije a u svakoj kući postoji Kur'an i po nekoliko tefsira. Čitav narod zna da je vlast da je Turska sekularistička država koja ne sudi po šerijatu i nema veze sa islamom.

Da li ja griješim?

Odgovor: Hvala Allahu, neka je salavat i selam na Poslanika. Da, brate koji pitaš, ti griješiš što tekfiriš sve koji učestvuju na izborima. Vadžib ti je da napraviš detaljno pojašnjenje. Mi iako zabranjujemo da se učestvuje na predsjedničkim i parlamentarnim izborima, smatramo to kufrom i pozivamo muslimane da ih se klone, ipak pravimo razliku između općeg i pojedinačnog tekfira. 

Tekfir pojedinaca, a posebno kada se radi o običnim ljudima koji se ne brane snagom (tj nisu poput policije, vojske itd op.prev) zahtjeva da se pogledaju uvjeti i prepreke prije nego li se na njih spusti propis. Stoga nema nikakve smetnje da kažeš kako je učestvovanje na predsjedničkim i parlamentarnim izborima kufr ali je greška da tekfiriš sve koji učestvuju, posebno kada se u obzir uzme proširenost neznanja i „mazanje“ velikog broja kandidata na izborima islamom i njihovom tvrdnjom da nastoje sprovesti šerijat. Ljudima je nejasna suština učestvovanja tih kandidata, njihovo nevjerničko djelovanje i druge stvari u tim organizacijama. Stoga nije dovoljno da u kući nearapa (e'adžemij) postoji Kur'an da bi se to smatralo uspostavljanjem dokaza u detaljima novonastalh stvari poput ove. 

Isto tako prisustvo islamskih knjiga nije dovoljno za tekfir ovih dvosmislenih postupaka u kojima se CILJEVI UČESNIKA U GLASANJU RAZLIKUJU KAO I NJIHOVA SHVATANJA. Ono što je problematično u ovim stvarima jeste spoznaja činjenice ovog djela i shvatanje njegove suštine te da je to djelo kufra, tako da se treba ostvariti namjera činjenja djela koje je kufr, cljanje istog kao i da se odstrani GREŠKA, NEZNANJE I TEVIL. 

Iako je Turska sekularistička država, što je poznato i tebi i nama, u trenutnom stanju njene vlasti koja oblači odjeću patriotskog islama, obmanjuje običan svijet. 

Odgovorio Ebu Muhammed el-Makdisi



OVO JE KRAJ POJAŠNJENJA PRVOG DIJELA OVE NAŠE KRATKE RISALE O GLASANJU. 

OBRADA: TEWHID DAWA

No comments:

Post a Comment