Friday, February 5, 2016

ODGOVOR NA KNJIGU „KOMENTAR FIKHUL-EKBERA“ OD BAJAZIDA NICEVIĆA (2. DIO)

Bismillah, ellhamdulilah, ves-selatu ves-selamu ala resulillah.
A zatim uvažena braćo i cijenjene sestre, mi nastavljamo sa pojašnjem i upozoravanjem na ovo djelo, koje u ovoj formi zabludjele sekte pripisuju Ebu Hanifi rahimehullah. Nakon što smo pojasnili prve dvije tačke koje možete pročitati OVDJE, nastavljamo uz Allahovu pomoć.






3. U poglavlju „Biografija ebu Hanife“, podnaslov „Naučna orijentacija“ na 9. strani, prevodioc (ne) namjerno zaobilazi istinu i potura ljudima sljedeće, govoreći o ebi Hanifi: 

U svom djelu „el-Fikhul-ekber“, mada sažeto, kratko i jednostavno, ali zaista genijalno, iznosi učenje ehlis-sunnetawel-džema'ta, argumentovano, braneći svaku smisao, svaku riječ....

(mada spominje u fusnoti da je ovo govor Muharema Omerdića, ali nije jasno da li je ovaj citat iz njegove knjige ili od prevodioca, ali sve u svemu i da je citirao ipak se slaže sa ovim)

Doista, da ljudi nemaju mogućnost i da im nije preveo knjigu možda bi i povjerovali u ovo, ali kada ljudi sada uzmu i pročitaju knjigu i vide samo dva ajeta i nijedan hadis u njoj, zaista se mogu sa pravom zapitati: Ko je šta ovdje čime argumentovao (kao što je pisac prethodno spomenuo neku argumentaciju) ?

Druga stvar, govori se o nekoj jednostavnosti, a zaista kada budemo neke mes'ele pojasnili koje su pogrešne vidjećemo da ovu jednostavnost ne bi razumjeli ni najbolji učenici, a ni mnogi od profesora i doktora. ( Npr na 42. stranici govor o Allahu:

„On je Nešto (stvarna pojava) ali nije sličan ostalim pojavama, a značenje Njegove stvarnosti je potvrda ali nije tijelo niti supstancija niti akcidencija?!

Pa o kojoj se argumentaciji ovdje radi i o kojoj jednostavnosti i genijalnosti?!


4. Kaže prevodioc na 15. strani: „Imajući u vidu da je knjigu prenio Hammad, sin imama ebu Hanife, nema sumnje u njenu autentičnost, s obzirom da je Hammad bio dobar poznavalac islamskih nauka, a ujedno i pobožan čovjek...“

Mi smo već spomenuli govor dva učenjaka o slabosti Hammada u prenošenju hadisa, a čak i da je Hammad pouzdan šta je sa ostalima koji su u lancu djela?

Koliko je samo hadisa od ebu Hurejre koji su slabi radi ostalih ravija koji su došli iza njega, a koji su slabi ili čak lažovi i namjerno lagali na njega!

Nastaviće se inšallah...

Obrada: Tewhid Dawa

No comments:

Post a Comment