PROPIS DEMOKRATIJE I OBAVEZNOST DAIJA DA POJASNE ŠTA JE DOZVOLJENO A ŠTA ZABRANJENO U NJOJ!
Nakon što je pojašnjena razlika između fetve i šerijatskog propisa i da nije ispravno fetvu staviti na mjesto generalnog šerijatskog propisa - hukma (tekst možete pročitati ovdje ), uslijedio je tekst o osnovi izbora (porijeklo) i njihova utemeljenost kroz govore učenjaka (tekst možete pročitati ovdje) ne bi li oni koji imaju pravednosti u sebi, koje mržnja prema jednom narodu nije navela da budu nepravedni, uvidjeli da se od njih mnogi stavovi uleme i govori učenjaka skrivaju.
Također u ovom tekstu ćemo pojasniti govor ljudi koji su spomenuti u video obraćanju dr. Safeta Kuduzovića koji nosi naziv: "KOGA VI TEKFIRITE", a oni su:
Šejh Abdul-Aziz bin Baz
Šejh Salih el Usejmin
Šejh Nasrudin el Albani
Šejh Abdurahman ibn Nasir el - Berak
Šejh Umer El - Eškar
Šejh Salih Fevzan
Šejh El Munedžid
Muftija S.Arabije Abdul-Aziz alu Šejh
Ahmed ibn Jahja en-Nedžmi
Abdul-Kerim Zejdan
Zato ovom prilikom govorimo o samom sistemu na kojem je zasnovano glasanje i zbog kojeg se glasanje i sprovodi, tj.postojanje ovog sistema opstoji na glasanju. Taj sistem je Demokratija; vlast naroda i njegova volja koja se putem glasanja predaje pojedincima iz tog naroda da u ime ostalih propisuju zakone, sude, vladaju, zabranjuju i naređuju.
Šejh Usejmin, rahimehullah, savjetuje da se ne ulazi u politiku, da se omladina ne upušta u sisteme politike pa u svom obraćanju pod nazivom: 'Nasihat koji se piše zlatnim slovima omladini koja je zabavljena politikom kaže:
"Najbitnije sada je da se ostavi bavljenje politikom, jer to ništa ne koristi, nikako (أبدا). I da kapacitet omladine okrenemo istraživanju šerijatskih nauka; prema nauci koja se bavi govorom Allaha i Njegova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem."
(govor šejha Usejmina, rahimehullah)
Zašto daije ne pojasne ovaj stav šejha? Zašto dozvoljavaju da ljubav i mržnja među njihovim safovima bude na osnovu pripadnosti ovoj ili onoj političkoj partiji? Pa odgovor je i više nego jasan; oni i sami žele da budu dio političkih partija kako da spominju ovaj stav šejha. Bolje ga je prećutati i pokušati sakriti kako bi pojedinci i dalje mislili kako nam je vadžib da budemo propisivači zakona, halala i harama.
Pa kako neko nakon ovoga i dalje tvrdi da je stav šejha da je vadžib izaći na izbore i baviti se politikom!!! A mi ćemo fetvu šejha koju su mnogi zloupotrijebili pojasniti, bi iznillah. Jedino ako hoće da kažu jedno je baviti se politikom a drugo glasati. Pa ti ako neznaš ko valja a ko ne, ko će ti koristiti na političkoj sceni a ko štetiti, kako ćeš znati koga da glasaš!? Ostaje jedna opcija samo; da glasaš za koga ti se kaže i to je ono što mi vidimo od vas. Kao vagate između štete i koristi i na kraju ni sami ne znate zašto ste glasali za jednu a ne za drugu stranku ali je bitno da je vaš glas neko dobro naplatio.
Šejh Fevzan o demokratiji:
Postavljeno mu je pitanje kakav je propis riječi: "Narod je izvor vlasti (demokratija)"?
Odgovor daje šejh Fevzan i kaže: "To je kufr i ateizam! Izvor vlasti su Kur'an i sunnet Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, a ne ljudi." (Izvor: http://ar.alnahj.net/audio/1012)
Na pitanje: 'Neki pozivači Allahu (daije) brane ljudske ustave i traže da se isti poštuju dokazujući to tvrdnjom da je taj (ustav) manje zlo od drugog a predsjednik svakako ne sudi šerijatom. Da li je ovo tačno?'
Šejh Fevzan daje sljedeći odgovor: "Ovo je poziv u KUFR! Allahu se utičemo. Ovakvi nisu pozivači Allahu. Nije dozvoljeno narediti poštivanje zakona i sistema zato jer su bolji od drugih. Ovo je isto što i to, jednaki su. Ovo nije dozvoljeno. Sud pripada samo Allahu, azze ve dželle, i Njegovom Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, i Njegovom šerijatu. Ovo je obaveza i držati se džemata muslimana." (Izvor: http://ar.alnahj.net/audio/1023)
Dakle, oni koji ovu obavezu ili pravo na sud budu dali nekome drugome mimo Allahu, subhaneh, i Njegova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, nisu džemat muslimana već su se od njih odvojili!!!
Šejh AbdurRahman el-Berrak kaže: " Imajući ovo u vidu, obaveza je da se zna da oni koji hoće da sude laičkim zakonima a ne islamskim šerijatom su kjafiri (nevjernici)! A šta tek reći za one koji tome pozivaju!? I suprostavljaju se suđenju po šerijatu. Ovi su većeg kufra pa makar klanjali i postili." (Kompletan govor šejha Berraka slijedi)
Šejh El-Munedžid o demokratiji
U hutbi pod nazivom حقيقة الإسلام العلماني- Suština sekularnog Islama, u dijelu pod nazivom 'Putevi iskrivljivanja i izobličavanja vjere' govoreći o tome kako neprijatelji Islama rade na gušenju ove vjere on kaže:
-"Nekada to bude ubacijući sumnju u ispravnost objave, nekada tako što objavu ili šerijatski propis stave na glasanje, podvrgnuvši nužno poznate stvari vjere raspravi. Učinili su postulate vjere podložne glasanju (odabiru), razmjeni mišljenja, tako da su Allahove propise potčinili raspravi i dijalogu pod izgovorom slobode govora! Tako da je sve postalo poljem rasprave. Te su neoborive istine vjere i Božiji propisi stavljeni na izbor da li da se prihvate ili odbace. Tako se glasa o ovim propisima u parlamentima i skupštinama." (Cijeli tekst možete naći ovdje: http://almunajjid.com/36)
Tako šejh El-Munedžid smatra da je sam sistem glasanja a tim prije demokratija čiji je jedan dio i glasanje zapravo put kojim neprijatelji Islama rade na rušenju ove vjere.
Šejh Albani
Šejh Albani, rahimehullah, kaže da vladari (predsjednici) u arapskim državama ne rukovode njima već su rukovođeni (podređeni) kjafirima. Pojašnjava da je demokratija način na koji Amerika pokušava zavladati svojim idejama i kjafirskim principima nad muslimanskim državama nalažeći među muslimanima one koji ih pomažu pod plaštom demokratije. (Poslušaj od 2-3 minuta)
Dakle, šejh Albani kaže da je to način na koji neprijatelji Islama iskorištavaju neke njegove sinove kako bi njihovim zemljama ovladali i kako bi svoje kjafirske ideje i sisteme proširilii na te države a isto tako i šejh El-Munedžid. Dok sa druge strane Dr. Zijad Ljakić negira ovu činjenicu kada kaže:
-"Autor knjige "Osvjetljavanje tmina - Otkrivanje štetnosti i šubhi izbora" Muhammeda El-'Abdeli navodeći štetnosti glasanja od prvih stvari koje navodi je da glasanje potpada pod širk u pokornosti Allahu. On kaže: "Glasanje ulazi u činjenje širka Allahu, i to u širk pokornosti, jer je glasanje dio demokratskog sistema a ovaj sistem su postavili neprijatelji Islama da bi odvratili muslimane od njihove vjere. Pa ko prihvati taj sistem i bude zadovoljan sa njim, pozivajuću u njega i uvjeren u njegovu ispravnost postao je poslušan neprijateljima Islama u suprostavljanju Allahovoj naredbi, to je čisti širk u pokornosti Allahu". Njegova tvrdnja da su demokratski sistem postavili neprijatelji Islama kako bi odvratili muslimane od vjere je u najmanju ruku netačna jer je demokratija nastala u staroj Grčkoj u gradovima Atina i Sparta više od 500 godina prije pojave Islama." (Izvor: http://n-um.com/?q=node/3348)
Dakle šejh Albani i šejh El-Munedžid i šejh Muhammeda ibn Abdullah El-Imam El-'Abdeli (u djelu kojem je predgovor i pohvalu napisao šejh Mukbil El-Vadi'i) kažu da je to sistem kojim se kjafiri bore protiv Islama, dok Dr. Zijad Ljakić tvrdi drugačije. Pa kome vjerovati Dr. Zijadu ili šejhu Albaniju i šejh El-Munedžidu?
Na desetoj minuti spomenutog predavanja šejh Albani, rahimehullah, spominje da je demokratija kjafirski sistem i kaže:
"Zar ne vidiš da je od dijelova tog sistema sprovođenje glasanja. A šta znači sprovođenje glasanja? Značenje toga je daleko od islamskog principa! Na prvome mjestu jer je u tome izjednačavanje između muslimana i kjafira ... I ovo su plodovi borbe nevjernika protiv islamskih država uz zadovoljstvo islamskih država...Prisustvo američkog okupatora na prostor saudijske arabije i zajednički napad na Irak i mnoge druge države je dalo jaku podlogu ovim kjafirima, tj.amerikancima a među njima i jevrejima, dalo im je mogućnost (za širenje ove ideologije) u zemlji za koju smo se nadali da će biti vodilja drugim državma da sude po onome što je Allah objavio."
Dr. Zijad Ljakić dalje smatra: "Zatim glasanje samo po sebi niti je kufr niti iman, nego metod izabiranja jedne od više osoba za unaprijed određenu ulogu."
A šta ako znaš da ta uloga za koju se bira je uloga koja je jasni tagutijet i otpadništvo od Islama?!
Na to šejh Gunejman odgovara pa kaže da onaj koji sebe kandiduje da bude propisivač zakona (parlamentarac) je upao u djelo koje ruši njegov iman.
Kome vjerujete šejhu Gunejmanu ili Dr. Zijadu? Da li je kandidovanje za zakonodavca i "unaprijed određenu ulogu" dozvoljeno ili ne, kufr ili pitanje šerijatske politike?
Muftija Saudijske Arabije Abdul-Aziz Alu Šejh
Aktuelni muftija Saudijske Arabije AbdulAziz Alu Šejh je također upozorio na demokratiju i rekao da ona poništava načela Islama i u suprotnosti je sa njime. (Video pogledati ovdje)
Zašto daije ne pojasne ovo? Zašto ne upozore i ne pojasne da je jasni kufr i otpadništvo vjerovati da je dozvoljeno suditi demokratijom, da je to sistem kojim je dozvoljeno vladati i njime se upravljati!? Zašto ne spomenu uvjete koji se uslovljavaju da bi neko mogao koristiti određene povlastice demokratije a ostati musliman!? Zašto od učenjaka koje smo spomenuli u prošlom a i u ovome tekstu uzimaju samo ono što im se sviđa a drugo ostavljaju!!? Zašto kada govore o jednoj temi ne spomenu i opasnosti koje se u tome kriju!? Zar su zaboravili usulsko pravilo koje glasi:
لايجوز تأخير البيان عن وقت الحاجة
-"Nije dozvoljeno odgoditi pojašnjenje kada se za njim pojavi potreba."
(El-Udde fi Usulil-Fikh od Kadija Ebu Ja'le, 3/724, ovo spominje i Hatib el-Bagdadi u djelu El-Fekuhu vel-Mutefekkih, 1/311, i mnogi drugi)
Čak Ebu Hamid El-Gazali u djelu El-Mustesfa fi Ilmil-Usul spominje Idžma' po tom pitanju kada kaže: "Nema razilaženja da nije dozvoljeno odgoditi pojašnjenje kada se za njim pojavi potreba." (El-Mustesfa, 192)
Većina onih koji se bave politikom, aktivni su članovi političkih partija, angažiraju se pred i za vrijeme izbora, slušaju općenite dozvole i određene fetve po kojima nam je obavezno (vadžib) da budemo dio tih "patriotskih" liga i "bošnjačkih blokova odbrane". Vjeruju da je sistem na kojima je izgrađena ta liga ili blok odbrane dozvoljen a to je demokratija. Kako se zove "JEDINA" bošnjačka partija u Sandžaku ili neke druge bošnjačke stranek u BiH? (SDA a tu su i SDP i BDZ – ni jedna se nije prošla bez ovoga 'D') Nadam se da je sad svima jasno kuda vode fetve "daija".
S obzirom da je u nekim video obraćanjima spomenut i šejh Abdurrahman ibn Nasir El-Berrak vidim da je neophodno prevesti njegov govor o demokratiji i o propisu pozivača u demokratiju za koji 'naši' daije valjda nisu čuli ili namjerno zloupotrebljavaju ime ovog šejha.
بسم الله الرحمن الرحيم
Propis pozivanja u suđenje laičkim zakonima i izostavljanje šerijata
(
Šejh Abdurahman ibn Nasir El-Berak)
(
Šejh Abdurahman ibn Nasir El-Berak)
Hvala Allahu, Gospodaru svih svjetova. Neka je salavat na našeg poslanika, Muhammeda, alejhi selam, njegovu porodicu i sve ashabe, a zatim:
Vjera islam je Allahova vjera osim koje On ne prima drugu ni od prijašnjih ni od potonjih. Rekao je uzvišeni:
إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلَامُ
-"Kod Allaha je jedino priznata vjera Islam."
I rekao je:
يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ
-"A onaj ko bude želio neku drugu vjeru mimo Islama ona mu neće biti prihvaćena i on će na Sudnjem danu biti od propalih."
Islam je jedina ispravna vjera sve mimo toga je laž (batil). Njegova suština je predanost Allahu putem ibadeta, tevhida (monoteizma), potpune pokornosti Njemu i pokornosti Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, i odricanja od svega što mu je suprotno. Allahova vjera je Njegov šerijat i Njegov sud među robovima koji je obavezan (vadžib) muslimanima da njime sude i pred njime rješavaju sporove. Jer Allah je Gospodar ljudi i svega što postoji, On je Božanstvo mimo kojeg niko ne zaslužuje obožavanje. Sud pripada samo Njemu.
إِنِ الْحُكْمُ إِلَّا لِلَّهِ أَمَرَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ
-"Sud pripada samo Allahu; On vam naređuje da samo Njemu ibadet činite."
I rekao je Uzvišeni:
وَلَا يُشْرِكُ فِي حُكْمِهِ أَحَدًا
-"On ne uzima nikoga u odlukama Svojim kao ortaka."
Suđenje šerijatom je OBAVEZA svih robova i oni nemaju pravo izbora. Tako da je obaveza svim vladama i narodima da za vođu i izvor propisa uzmu Kur'an i praksu Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, i da svi njihovi pravilnici (ustavi) budu potčinjeni Kur'anu i sunnetu.
U ovom vremenu postao je poznat poziv u nešto što se zove 'demokratija' koju definišu kao 'vlast ljudi ljudima' ili 'volja naroda'. Pa ako narod želi da im se sudi laičkim zakonima uvezenim sa istoka ili zapada koje su ljudi izmislili slijedeći svoje prohtijeve pa makar se time suprostavljali šerijatu i ako to odaberu onda je obaveza udovoljiti njihovim zahtjevima po pravilima demokratije i na tome će im pomoći i istok i zapad. I imaju pravo, po tvrdnjama pozivaača u demokratiju, da odaberu da se sude šerijatom ali ako bi se ovo i dogodilo ustali bi protiv njih i istok i zapad i munafici i ateisti unutar islamskih zemalja. Ovim postaje jasna laž takozvane demokratije. Ako pretpostavimo da neka zemlja sudi Islamom jer je to zahtjev (volja) njenih stanovnika ona time nebi bila od zemalja koje sude Allahovim zakonom niti je u Allahovom zakonu pohvalna. Ali će se ljudi shodno nijetima okoristiti od te situacije i shodno stepenu sprovođenja Allahovih propisa i Njegove vjere. Ovim postaje jasno da je demokratija u spomenutom smislu oprečna Allahovom sudu i pozivanje njoj je pozivanje u jednu vrstu VELIKOG KUFRA – nevjerstva (otpadništva).
Imajući ovo u vidu, OBAVEZA je da se ZNA da oni koji hoće da sude laičkim zakonima a ne islammskim šerijatom su kjafiri (nevjernici)! A šta tek reći za one koji tome pozivaju!? I suprostavljaju se suđenju po šerijatu. Ovi su većeg kufra pa makar klanjali i postili. A ko od njih ovo skriva u sebi on je munafik.
Obaveza svih muslimana je da se pripaze upadanja u ovaj kufr a da to i ne osjete jer je ovo veoma opasna stvar! Već svaki musliman mora biti zadovoljan sa propisima Allaha, dželle ve 'ala, i sudom Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, i da voli suđenje po šerijatu kojeg je Allah objavio Svome Poslaniku, alejhi selam, i da radi na tome shodno svojim mogućnostima.
وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ
-" I sudi im prema onome što Allah objavljuje i ne povodi se za prohtjevima njihovim, i čuvaj ih se da te ne odvrate od nečega što ti Allah objavljuje." (El-Maide, 49)
Musliman nije grješan niti odgovoran ako nije u stanju sprovesti neki od vadžiba jer (لا واجب مع العجز) ne postoji obaveza sa nemogućnošću izvršavanja. Kako kaže Uzvišeni:
فَاتَّقُوا اللَّهَ مَا اسْتَطَعْتُمْ
-"Allaha se bojte (izvršavajte naređeno) koliko ste u mogućnosti." I kaže:
لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا
-"Allah ne opterećuje insana preko njegovih mogućnosti."
Uzeti Poslanika za sudiju i rješavati sporove pred njim (za vrijeme njegova života a njegovim sunnetom nakon njegove smrti) je od OSNOVA imana.
فَلَا وَرَبِّكَ لَا يُؤْمِنُونَ حَتَّى يُحَكِّمُوكَ فِيمَا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لَا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجًا مِمَّا قَضَيْتَ وَيُسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
-"I ne, tako mi Gospodara tvoga, oni neće biti vjernici sve dok za sudiju u sporovima međusobnim tebe ne prihvate i da onda zbog tvoje presude nikakvu tegobu ne osjete i dok se sasvim ne pokore."
Molim Allaha da pomogne vladama u islamskim zemljama da sude Islamom u očuvanju akide (vjerovanja) i šerijata (sudstva-propisa) u svim porama života pokoravajući se tako Allahu i Njegovu Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem. A ne samo zato jer je to volja naroda. A Allah je sve kadar učiniti. I neka je salavat i selam na Poslanika, alejhi selam, njegovu porodicu i ashabe. Amin
عبد الرحمن بن ناصر البراك
Abdurahman ibn Nasir el-Berak
25. Muharem 1434 h.god.
Zašto daije i doktori islamskih nauka ne pojasne ovu opasnost!? Zašto su uopšteno i pojedinačno (جملة و تفصيلا) ohalalili bavljenje politikom (čitaj sprovođenje demokratije) bez toga da upozore na granice i bez spominjanja uvjeta koji se moraju ispoštovati kako bi se zaštitio upadanja u kufr onaj koji se bavi tim poslom? A kako i da upozore kada su mnogi od njih i sami postali dio demokratskog bloka i njegovih sistema!!!
Šejh Munedžid pojašnjavajući suštinu demokratije kaže:
الديمقراطية نظام أرضي ، يعني حكم الشعب للشعب ، وهو بذلك مخالف للإسلام ، فالحكم لله العلي الكبير ، ولا يجوز أن يُعطى حق التشريع لأحدٍ من البشر كائناً من كان .
-"Demokratija je zemaljski sistem koja označava sud ljudi ljudima. On je na ovaj način suprotan Islamu jer sud pripada samo Allahu, Uzvišenom, Velikom. Nije dozvoljeno da se pravo propisivanja zakona daje nekom od stvorenja bez obzira ko on bio." (Izvor: https://islamqa.info/ar/107166 )
Glasači pravo propisivanja zakona daju ljudima!!!
Ali El-Halebi
Ali El-Halebi, član instituta šejha Albanija u Jordanu, kojeg je spomenuo dr.Safet, odgovara na pitanje da su Muhammed Hassan i dr.pozivali u demokratiju, u glasanje za ustav i sl. pa kaže:
"To nije dozvoljeno! To smo pojasnili. Nije dozvoljeno!" Nakon upita da ova konstatacija "nije dozvoljeno" obuhvata mnogo pojmova i voditelj emisije spominje da je to pravac novotara kaže: "Da, i ja kažem to je pravac novotara, nije dozvoljeno!!" (Izvor: http://safeshare.tv/w/lcqvxwNYaC )
U istom gostovanju Ali El-Halebi upozorava da poziv u demokratiju kako to rade ovi (cilja Muhammed Hassana, Ihvanije i dr.) da to nema ništa sa Islamom i nema ništa sa Uputom. Upozorava na postojanje selefija koji se bave politikom, koji pozivaju glasanju i sl. kaže:
"To je daleko od onoga na čemu treba da budu od pozivanja Allahu, to nema ništa sa Uputom, ovo je opasna devijacija i suprotno Istini i onome na čemu su svi naši učenjaci. Ovo smo govorili, govrimo i nastavićemo govoriti...."
Pa zašto se i ovo ne spomene i zašto se uzima samo ono što odgovara a što će još jasnije postati kada budemo pojasnili ko je Ali El-Halebi i kakvi su njegovi stavovi i fetve po pitanju izbora.
A na pitanje o bavljenju politikom i demokratiji nakon što je ovaj pojam (demokratija) podijelio na administrativne poslove i zakonodavstvo kaže:
-"A ako se njome (demokratijom) hoće glasati da li da se prihvate šerijatski propisi ili ne, generalno ili pojedinačno – ovo je oblast riddeta i otpadništva od vjere Islama. Allah da nas i sve muslimane sačuva njenoga (demokratskog) zla." (Izvor: http://www.sahab.net/forums/index.php?showtopic=132721&page=1)
Zašto se ne pojasni da je demokratija, glasanje u parlamentu za dozvolu ili zabranu određenih djelatnosti koje su već šerijatom regulisane zapravo riddet od Islama!? Jedino ako i to nije postalo dozvoljeno. Mada, iskreno se nadam da niste do tog stepena stigli.
Abdul-Kerim Zejdan
Abdulkerim Zejdan govoreći o demokratiji razdvojio je na dva dijela:
⦁ Glasanje.
⦁ Propisivanje zakona.
Gdje spominje da je propisivanje zakona mimo šerijata riddet – otpadništvo i nije dozvoljeno da se u tome učestvuje. Dokazuje to ajetom:
أَمْ لَهُمْ شُرَكَاءُ شَرَعُوا لَهُم مِّنَ الدِّينِ مَا لَمْ يَأْذَن بِهِ اللَّهُ
-"Zar oni da imaju bogove koji im propisuju da vjeruju ono što Allah nije naredio?" (Eš-Šura, 21)
Generalna dozvola GLASANJA povlači za sobom upadanje naroda u zabranjeno (širk – jer vjeruju da je dozvoljeno da čovjek propisuje zakone) povodeći se za "dozvolom" pa je bilo za očekivati da daije sprovedu pravilo koje je dr.Safet spomenuo u videu pod nazivom: "Poznaješ li izvore šerijata 'muftija'" kada kaže da je od izvora Šerijata "Seddu Ez-Zerai'i (سد الذرائع)" preventivno pravničko sankcionisanje. Da, ako određeni postupak koji je halal u osnovi može dovesti do činjenja grijeha onda taj halal se zabranjuje zbog onoga čemu može dovesti. A šta ako samo djelo po sebi nije halal već haram i šta ako ono čemu vodi nije samo grijeh već otpadništvo (upadanje u zakonodavtsvo – tešri')!? Zašto onda ne upozori one koji se bave politikom, aktivni su članovi partija, stranaka, učestvuju u nacrtima programa i sistema vlasti i sl. da ih to može odvesti da povjeruju da to što rade je dozvoljeno pa da tako počine riddet!! Ili je samo bitno da se ovo pravilo (preventivno pravničko sankcionisanje) poznaje samo teoretski a ostalo je nebitno?
Kaže Muhammed El-Alusi u svome tefsiru: "Nema sumnje u kufr onoga koji lijepim smatra (izmišljene) zakone i daje im prednost nad Šerijatom govoreći da je to mudrije i pogodnije za narod. Nije dozvoljeno zastati u tekfiru onoga ko smatra lijepim ono što se jasno suprostavlja Šerijatu (demokratija npr.) i daje mu prednost nad šerijatskim propisima." (14/215)
Poput onih koji smatraju izmišljeno (demokratsko) kazneno pravo pogodnijim za ljude od šerijatskog kaznenog prava. Zašto daije ne pojasne opasnost upuštanja u izborne kampanje gdje se demokratski PROGRAM stranke nudi kao JEDINI izlaz i NAJBOLJE rješenje za čovječanstvo!? Zašto se ne upozore oni koji sistem stranke stavljaju ispred svih vjerskih islamskih normi!?
Šejh Muhammed el-Emiin Šenkiti, rahimehullah, u komentaru 26.ajeta sure El-Kehf nakon navođenja ajeta koji govore da sud pripada samo Allahu, subhanehu ve te'ala, kaže:
"Iz Ovih ajeta se razumije da sljedbenici onih koji propisuju zakone oprečne Allahovom šerijatu su mušrici." (Advaul-Bejan, 3/259)
Pa ako je tako sa sljedbenicima šta je tek sa počiniocima tog djela?!
Šejh Abdul-Aziz ibn Baz
Šejh AbdulAziz ibn Baz, rahimehullah, je rekao: ''Nema imana onaj ko vjeruje da su zakoni ljudi i njihova mišljenja bolja od Allahova suda i suda Njegovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, ili da su oni jednaki njemu, ili da su mu oni slični, ili smatra dozvoljenim da na mjesto Šerijata dođe izmišljeni zakon i sistem uveden od strane ljudi, čak i ako on vjeruje da su Allahovi zakoni bolji.'' (Vudžubu Tahkimi Šer'i Allah, str. 16)
Zašto daije ne upozore 'muslimane' u parlamentu da ne upadnu u belaj koji je šejh spomenuo kad kaže: "ili smatra dozvoljenim da na mjesto Šerijata dođe izmišljeni zakon i sistem uveden od strane ljudi, čak i ako on vjeruje da su Allahovi zakoni bolji." Da, mi hoćemo da nas uvjerite da većina njih vjeruje da je Šerijat bolji ali i pored toga to vjerovanje (ako ga uopšte imaju) neće im biti od koristi sve dok vjeruju da je dozvoljeno i demokratijom vladati!!! Vama je to poznato ali je pitanje zašto njih ne upozorite?
Ahmed ibn Jahja en-Nedžmi
Među onima koji su spomenuti u video predavanju kao šejhovi koji su dozvolili glasanje našao se i Ahmed ibn Jahja En-Nedžmi. Da li je ovo tačno?
U djelu El-Fetava El-Dželijje anil-Menahidž Ed-Da'vije na 15.stranici pitanje broj 17. stoji: "Da li je učestvovanje na parlamentarnim izborima način da se pomogne vjera ili nije?" Pa je En-Nedžmi odgovorio: "Ne!"
Na drugom mjestu kaže: "Zaista je obmana brojem ili većinom ono što danas nazivaju glasanjem ili izborima i sl. Pa ko osvoji više glasova on je pobjednik makar bio od najporočnijih ljudi. Ovo je kjafirski način putem kojeg oni odabiraju svoga predsjednika države, ministre i sl." (El-Emali En-Nedžmije Ala Mesailil-Džahilijje, str.12)
U tekstu 'Otklanjanje sumnji po pitanju glasanja 1' kojeg možete pročitati ovdje, smo prenijeli fetvu šejha Albanija koja se tiče Amerike. Ovdje ćemo spomenuti fetvu Ahmeda En-Nedžmija koji je upitan o glasanju u Engleskoj.
Pitanje: "Allah vam dobro dao, treće pitanje je iz londona; Da li je dozvoljeno glasanje u nevjerničkim državama ako u tome ima koristi (maslahe) za muslimane?"
Odgovor: "Ja to ne vidim (ispravnim). Ne mogu dati fetvu da to radite."
U svom odgovaru sekti Ihvanija kaže: "Devet: Njihovo vjerovanje u demokratski zapadni sistem u biranju. Pa onaj ko osvoji više glasova dobija legitimitet, po njima. Pa makar pobijedio sa jednim ili dva glasa više. Po njima ovo mu daje legitimitet. Kakav je taj legitimitet stečen na ovakav način!?" (Ahmed ibn Jahja En-Nedžmi, El-Mevridul Azbiz Zelal fima Untukide ala Ba'di El-Menahidž ed-Da'vije minel-Akaidi vel-E'mal, 216.str. Pohvalu i kraći predgovor ovoj knjizi je dao šejh Salih Fevzan)
Šejh Umer el-Eškar
Šejh 'Umer el-Eškar, jedan od spomenutih šejhova među onima koji su dozvolili glasanje pojašnjavajući kada će suđenje zakonom mimo Šerijata biti kufr pod brojem četiri navodi onoga koji smatra dozvoljenim sud po drugom zakonu mimo Šerijata. Zašto daije ovo ne pojasne svojim političarima? Nakon toga šejh navodi citat iz komentara Tahavije gdje stoji:
"Ako bude vjerovao da mu suđenje Šerijatom nije obaveza i da on ima slobodu izbora ili omalovaži neki Allahov propis onda je to veliki kufr (kufr ekber)." (Ibn Ebil-Izz el-Hanefi, Šerhu Tahavije, 304.str.) Pogledaj djelo šejha el-Eškara, Eš-Šeri'atul-Ilahijje La el-Kavaninul-Vad'ijje, 175-178.
Nakon toga šejh kaže:
''Iz ovog detaljnog objašnjenja nam postaje jasno da postoje dve vrste ljudi koji su zapali u kufr o kome nema nikakve sumnje.
Prvi su oni koji propisuju ono što Allāh nije objavio i to su oni koji proizvode zakone koji se suprotstavljaju zakonodavstvu Allāha, oni ih nameću ljudima i, bez sumnje, postoji idžmā o njihovom kufru. To su 'bogovi' koje Allah spominje u ajetu:
-"Zar oni da imaju bogove koji im propisuju da vjeruju ono što Allah nije naredio?" (Eš-Šura, 21)'' (završen citat šejha el-Eškara, Eš-Šeri'atul-Ilahijje, 179)
Pa nakon navođenja dokaza za kufr ove kategorije na 183. str. nastavlja pa kaže:
"Drugi; Oni koji se pokoravaju onima koji su promijenili i izmijenili Allahov sud a znaju da se to suprostavlja vjeri Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem."
Zašto daije ne upozore na ove dvije kategorije kjafira koje se vezuju za parlament i sve one koji ih u tome slijede!? Zar je preče upozoravati na neutemeljenost mevluda i potiranja vrata prilikom abdesta od upozorenja na opanost upadanja u kufr i riddet!?
NA KRAJU, SVA ZAHVALA PRIPADA ALLAHU GOSPODARU SVIJETOVA KOJI NEMA SUDRUGA U PROPISIVANJU ZAKONA.
Obrada: Tewhid Dawa
NA KRAJU, SVA ZAHVALA PRIPADA ALLAHU GOSPODARU SVIJETOVA KOJI NEMA SUDRUGA U PROPISIVANJU ZAKONA.
Obrada: Tewhid Dawa
Allah vas nagradio!
ReplyDeleteMnogi od spomenutih nekada smatraju dozvoljenim nekada zabranjenim glasanje pa je jasno da oni nemaju čvrstu akidu koje se drže, sada mogu Safet i njemu slični donijet cih govora od nekih koji su ovdje navedeni kako pozivaju na glasanje a nije se ni cudit da su ti starci zbunjeni kada su ucili na fakultetima koje financiraju taguti istoka kojima pozivaju decenijama pored ocitog kufra i zuluma istih, pa trebaju oni koji žele da budu muslimani da se otarase staraca koji rade za tagute i da se okrenu šerijatskim tekstovima pa ako im je nejasan neki ajet da se vrate na tefsire prijašnjih ucenjaka muslimana muvehida koji su sljedili muhkem ajete netrčeći za svakoj šubhom kako bi se sanjom protivili stubovima(kufr u taguta i iman u Allaha) i šartovima šehadeta, i koji su cinili tehakum jedino pred šerijatom koji je objavljen Muhammedu sallallahu alejhi ve sellem.
ReplyDeleteJa imam jedno pitanje za sve šejhove svijeta koji zabranjuju glasnje hoće li oni pokrenuti svoje velike stomake da nas brane ako bi ih svi mi Bošnjaci poslušali i ne glasali na nekim izborima pa na vlast dodju Srbi i ostali nevjernici kojima je cilj da nas nema i da nema Islama na ovim prostorma???
ReplyDeleteJa imam jedno pitanje za sve šejhove svijeta koji zabranjuju glasnje hoće li oni pokrenuti svoje velike stomake da nas brane ako bi ih svi mi Bošnjaci poslušali i ne glasali na nekim izborima pa na vlast dodju Srbi i ostali nevjernici kojima je cilj da nas nema i da nema Islama na ovim prostorma???
ReplyDeleteEvo ja ne glasam pa ima li neke razlike u zbivanjima? Nema. Samo Allah svt zna buducnost. Ti pitas ako bi svi. Brate moj, ako bi svi u vatru bi li ti za njima?
ReplyDeleteSvi spomenuti šejhovi imaju uopšten govor o demokratiji i govore o širku i kufru istog, međutim svi spomenuti su izdali fetvu o dozvoli glasanja na demokratskim izborima onda kada se zahtijeva posebna fetva za posebno područije i mjesto.
ReplyDelete