Wednesday, March 2, 2016

OTKLANJANJE SUMNJI PO PITANJU GLASANJA 3 - DIO

"Fetve uleme o glasanju a koje odgovaraju našim uslovima i podneblju."




Bismillah, ellhamdulilah, ves-selatu, ves-selamu ala resulillah.
Uz Allahovu pomoć mi nastavljamo ovu kratku risalu koja nosi naziv "OTKLANJANJE SUMNJI PO PITANJU GLASANJA", i naša sljedeća tema jeste "Fetve uleme o glasanju a koje odgovaraju našim uslovima i podneblju." Do sada smo o ovoj temi spomenuli mišljenja sljedećih šejhova:

- Oni koji su spomenuti u videu:

  • fetva Stalne Komisije u KSA
  • šejha AbdulAziza ibn Baza, rahimehullah
  • šejha Usejmina, rahimehullah 
  • šejha Muhammeda Nasirudina Albanija, rahimehullah
  • šejha AbdulMuhsina Abbada
  • muftije Saudijske Arabije AbdulAziza Alu Šejha 
  • šejha Saliha Fevzana
  • šejha Abdur-Rahmana El-Beraka
  • šejha 'Umera el-Eškara, rahimehullah
  • šejha Abdulkerima Zejdana
  • Šejh El-Munedžida
  • šejha Ahmeda ibn Jahje En-Nedžmija
  • šejha Mustafe El-Adevija 
  • Alija El-Halebija, člana instituta šejha Albanija u Jordanu 


- Oni koji nisu spomenuti u videu:

  • šejha Gunejmana
  • šejha Muhammeda el-Emiina Šenkitija, rahimehullah
  • šejha AbdulAziza er-Radžihija
  • šejha Mukbila Vadi'ija, rahimehullah
  • šejha Muhammeda ibn Abdullaha El-Imam El-'Abdelija


U ovom dijelu vam prenosimo fetve Islamskih učenjaka o glasanju u državama u kojima vladaju nemuslimanski, nevjernički sistemi. S obzirom da je izmanipulisano nekim fetvama koje se odnose na države koje u svojoj osnovi govore da je izvor zakona (Ustava) Šerijat. Upravo je ovo bio glavni razlog zbog kojeg su neki od učenjaka dozvolili a neki smatrali obaveznim glasanje. I to će postati jasno kada u potpunosti prenesemo njihove fetve. Međutim, šta je sa glasanjem gdje se u osnovi i ograncima zagovara neprijateljstvo prema svemu što je vjersko i prema svemu što je vjerom regulisano od propisa i zakona koji se moraju sprovoditi?

Prije nego što bilo šta kažemo na ovu temu prisjetimo se razlike između fetve i osnove propisa. Upravo to dr.Safet pojašnjava u dijelu svog obraćanja 'Riječ dvije o gostovanju na radio BIR-u' kada je napravio izvanrednu podjelu i pojasnio razliku između alima, muftije i kadije. I to je teoreski veoma stručno razgraničio ali problem nastaje kada su mnogi, a među njima i sam dr.Safet,  govor alima (o glasanju) stavili na mjesto ne muftije već kadije! Sam je u ovom obraćanju pojasnio da ne može neko iz BiH davati fetvu za Makedoniju kojoj samo oblik (teritorijalni) zna iz geografije, i to je tačno. Ali kako se onda govor alima koji se odnosi na Kuvajt, Alžir, Egipat i sl. može u svojstvu presude kadije sprovoditi na prostor BiH!? Pa se linčovati i satanizirati svi koji slijede ulemu u zabranjenosti izlaska na izbore i davanja svoga glasa ljudima koji će dozvoliti pederizam, koji će hapsiti muslimane i sl. Nadamo se da će ova očita kontradiktornost između teorije i prakse u skoriji vakat biti ispravljena.

  Već je prethodilo da smo spomenuli dvije fetve koje se direktno odnose na davanje glasa onima koji jasno i glasno govore da neće šerijat (poput nevjerničkih stranaka i 'muslimansko' demokratskih partija – jer njihovo zajedničko svojstvo je da neće sprovođenje šerijata, niti to imaju ni u fusnoti svojih stranačkih programa). Ovdje ćemo spomenuti još neke fetve koje odgovaraju stanju u kojem se mi nalazimo. Kakav je propis kandidovanja i biranja onih koji znaju da neće sprovoditi šerijat niti tome pozivaju uopšte. Da vidimo da li je to samo 'unaprijed određena uloga' i politika ili je to kufr, s obzirom da dr. Zijad kaže: "Zatim glasanje samo po sebi niti je kufr niti iman, nego metod izabiranja jedne od više osoba za unaprijed određenu ulogu."   


Stalna Komisija za fetve u KSA 



Upitana je Stalna Komisija za fetve u KSA na čijem čelu je bio šejh Ibn Baz, rahimehullah: "Kao što vam je poznato kod nas u Alžiru ima nešto što se zove 'parlamentarni izbori'  (الانتخابات التشريعية). Postoje stranke koje pozivaju sprovođenju islamskog zakona kao i one druge koje ne žele islamski zakon. Pa kakav je propis onoga koji se kandiduje među one koji neće sprovoditi islamski zakon a on klanja?"

Odgovor: "Obaveza je (vadžib) muslimanima koji žive u državama koje ne sude po šerijatu da ulože sva moguća raspoloživa sredstva da uspostave šerijatsku vlast. Kao i to da se udruže i zajednički pomognu one koji će šerijat uspostaviti. Međutim, pomaganje onoga koji javno govori da neće sprovoditi šerijat NIJE DOZVOLJENO, čak odvodi čovjeka u KUFR. Zbog riječi Allaha, dželle ve 'ala:

وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْـزَلَ اللَّهُ وَلاَ تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْـزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُصِيبَهُمْ بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ وَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ (49) أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ

-"I sudi im prema onome što Allah objavljuje i ne povodi se za prohtjevima njihovim, i čuvaj ih se da te ne odvrate od nečega što ti Allah objavljuje. A ako ne pristaju, ti onda znaj da Allah želi da ih zbog nekih grijehova njihovih kazni. A mnogi ljudi su, zaista, nevjernici.  Zar oni traže da im se kao u pagansko doba sudi? A ko je od Allaha bolji sudija narodu koji čvrsto vjeruje?" (El-Maide, 49-50)

Zato, Uzvišeni Allah kada je pojasnio kufr onih koji ne sude šerijatom upozorio je na pomaganja njima ili da ih čovjek kao prijatelje i predstavnike prihvati naređujući vjernicima da se samo Njega boje ako su istinski mu'mini, pa kaže:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لاَ تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُوًا وَلَعِبًا مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ

-"O vjernici, ne prijateljujte s onima koji vjeru vašu za podsmijeh i zabavu uzimaju, bili to oni kojima je data Knjiga prije vas, ili bili mnogobošci – i Allaha se bojte ako ste vjernici." (El-Maide, 57)

A Allah pomoć daje i neka je salavat i selam na našeg Poslanika, njegovu porodicu i ashabe. (Br.fetve 14676, prvi tom 374 str.)

Abdul-Aziz ibn Abdullah Ibn Baz
Abdullah ibn Gudejan
Abdur-Rezak Afifi

Pa da li je ovo kandidovanje za 'unaprijed određenu ulogu' kako reče Zijad ili je to kandidovanje za kufr kako to reče Stalna Komisija za fetve na čelu sa šejhom Ibn Bazom, rahimehullah? Kome vjerovati?


Šejh Nasrudin el- Albani



Upitan je šejh Albani, rahmetullahi alejhi: "Da li je dozvoljeno učestvovanje u parlamentu?"

Odgovor: "Ako u parlamentu ne sude Kur'anom i sunnetom Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, ne vidim da je to dozvoljeno. Jer je učestvovanje u tome u stvari sudjelovanje u dijelu ne suđenja po onome što je Allah objavio, ovo sa jedne strane. Sa druge strane u nekim državama traže od zastupnika u parlamentu (poslanika) da se zakune na poštivanje Ustava a ustav nije zasnovan na Knjizi i sunnetu već nekad bude zasnovan na griješenju. A u svojoj suštini on je suprotan Šerijatu u mnogim tačkama. Ta suprotnost je posebno izražena u zakonima koji su pojašnjenje Ustava. Ne vidimo dozvoljenim da se podrže ovi ustavi niti ove vlade KOJE JAVNO NE OBZNANE DA SUDE PO ŠERIJATU. (Izvor: فتاوى جدة od šejha Albanija, kaseta broj 19)

Pogledaj kako šejh uslovljava da javno obznane da sude šerijatom samo onda imaju pravo na našu podršku do tada je to zabranjeno. Zašto daije ne pojasne ovaj stav šejha?

Šejh Albani, rahmetullahi alejhi, govoreći o ulasku u parlament nemuslimanskih država kaže: "Ako bi pristupili ovim parlamentima koji nisu osnovani na islamskom sistemu naš primjer je gori nego primjer čovjeka: 

((مثل فلان كمثل من يبنى قصراً ويهدم مصرأ))

-"Primjer ovoga je kao onaj koji sagradi dvorac a poruši čitav grad." a ovi (koji uđu u ovakav parlament):

يهدمون قصراً ومصراً في آن واحد

Oni ruše i dvorac i grad u isto vrijeme. To zato jer oni ništa ne koriste tim priklanjanjem parlamentu. Istina je i istinu ću reći; ovdje je strast itekako upletena. Jer duša teži prepoznatljivosti, visokom položaju i natjecaju za foteljama da bi se reklo: 'Taj i taj je ministar ili njegov zamjenik', i td." (Završen citat šejha Albanija, Silsiletul Huda ven Nur, 381)

Ono čime su mnogi zavedeni, molimo Allaha da im pokaže istinu istinom, jeste lažna nada 'halifa' (mnogi danas Erdogana nazivaju svojim halifom) da će uspostaviti Šerijat, nekad. Da imaju namjeru. Iako mnogi od tih 'halifa' to nikada nisu ni rekli ali oni koji ih podržavaju bježe od jasnih šerijatskih dokaza ovom potvorom na te 'halife'. Jer ako im nije do Šerijata i ne rade na njegovom uspostavljanju i ovi bi ih morali tekfiriti. Jer ako im 'halifa' kaže (kao što i govore) da neće šerijat to znači da je zadovoljan drugim zakonima mimo šerijata što je kufr po idžma'u ummeta!! Ali sve i da pretpostavimo da je to tačno i da oni hoće uspostavu Šerijata (iako je šejh uslovio da to javno ispolje) da li je parlament ispravan put do tog cilja? Kaže šejh Albani:

-"Na kraju želim da skrenem pažnju na jednu stvar oko koje se mnogo priča i raspravlja; Da li je ovo način povratka islamske vlasti i osnivanja islamske zajednice da se stavimo pod ustav koji ne sudi onim što je Allah objavio – onaj koji nešto ne posjeduje ne može to ni dati? Ne!!! Ja čvrsto vjerujem da osnivanje zajednice muslimana a tako i islamske države jedino se može ostvariti na način kako je to uradio Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, koji je postavio menhedž i pravac pojasnivši ga riječima: 

خير الهدى هدى محمد صلى الله عليه وعلى آله وسلّم

"Najbolja uputa je uputa Muhammeda, sallallahua lejhi ve sellem." (Nesai i Ibn Huzejme a šejh Albani je predaju ocijenio vjerodostojnom) (Izvor: Silsiletul Huda ven Nur, 381) 

A kakav je propis glasati za njih? Kaže šejh Albani:

-"To je priklanjanje onima koji su zalimi (nepravednici)." (Predavenje pod nazivom 'Opasnost bavljenja izborima i parlamentom')

Gdje su toliki daije od svih ovih govora uleme i šejhova!? Zašto ne upozore na tu opasnost na koju su učenjaci od njene pojave pa i dan danas upozorili?? La Havle Ve La Kuvvete Illa Billah

Zatim fetva šejha Albanija o glasanju u Americi, koju možete poslušati ovdje:



A koja u prijevodu glasi:

Pitanje:

Koji je sud o tome što neki američki muslimani glasaju za američkog kandidata za predsjednika? Oni govore da to rade po principu biranja najmanjeg zla, jer je jedan od kandidata manje loš prema islamu i muslimanima od drugog.

Odgovor:

Nevjerstvo je jedna religija. Allâh opominje ove muslimane koji misle da primjenjivaju princip biranja manjeg zla. Allah, subhaneh, kaže:

“Ni židovi ni kršćani neće biti tobom zadovoljni sve dok ne budeš slijedio vjeru njihovu.”

Čudi me ta omladina koja se oslanja na ovu ideju koju spominješ u svom pitanju. Allah, ´azze ve džell, je rekao:

“Ne budite sa onima koji nepravedno postupaju, pa da vas vatra prži.” Prvo ih zadesi vatra na ovom svijetu a onda na budućem.

Zato kažem da nije dozvoljeno sudjelovati na sličnim izborima. Ovo sudjelovanje je praktični savez sa nevjernicima. Ovo se zabranjuje u Kur’anu kada Allah kaže:

”Njihov je onaj ko ih za zaštitnike prihvati.” (Kraj fetve šejha Albanija, rahimehullah)


Ahmed En-Nedžmi



Fetva Ahmeda En-Nedžmija koji je upitan o glasanju u Engleskoj.

Pitanje: "Allah vam dobro dao, treće pitanje je iz londona; Da li je dozvoljeno glasanje u nevjerničkim državama ako u tome ima koristi (maslahe) za muslimane?"

Odgovor: "Ja to ne vidim (ispravnim). Ne mogu dati fetvu da to radite."


Na stranici koja je posebna za fetve u poglavlju o El-Velau i El-Berau (ljubav i mržnja u ime Allaha) pod brojem 32733, stoji:

Pitanje: "Es Selamu Alejkum Ve Rahmetullahi, uvaženi šejhu. Ja sam musliman koji živi u evropi, i imam dokumenta stalnog boravka u evropi. Svako malo vremena obavezni smo glasati (يجب علينا) a u oblastima gdje se to odvija nema kandidovanih muslimana. Pa tako glasamo za evropske stranke ne znamo da li je to dobro ili ne. Pa da li je glasanje za ovakve dozvoljeno i obavezno (vadžib)?"

Odgovor: "Hvala Allahu i neka je salavat i selam na Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, na njegovu porodicu i ashabe, a zatim: Osnova kod davanja svog glasa kandidatima koji su nevjernici da to nije dozvoljeno. To zbog toga jer je u tome davanje vlasti kjafiru i ulazak njemu u pokornost. Međutim, ako musliman bude prisiljen a nema drugog izbora onda će vidjeti koji je nakorisniji za muslimane i njega glasati. A Allah najbolje zna."

 Fetvu pročitajte ovdje:


Dakle, to je davanje kjafirima vlasti dok su pojedinci kod nas zamijenili teze pa kažu ako ne glasaš daješ im vlast!!! Pa kakav je ovo vakat došao da oni koji nisu okusili miris znanja (kako to reče šejh Jusuf Barčić, rahimehullah) izvrću teze i suprostave se stavom najvećim učenjacima današnjice i uspiju time zavarati i onako obmanutu masu!?

A o zloupotrebama imena učenjaka i stavljanje njihova govora tamo gdje mu nije mjesto i pojašnjenje toga čitajte u sljedećem dijelu, uz Allahovu pomoć. Ve Billahi Et-Tevfiku Ves-Sedada

Obrada: Tevhid Dava

Za čitanje predhodnih tekstova kliknite na sljedeće linkove: 

1. Uvod
2. 1-DIO
3. 2-DIO

No comments:

Post a Comment