Friday, March 11, 2016

OTKLANJANJE SUMNJI PO PITANJU GLASANJA 4 - DIO

Zloupotreba fetvi uleme koje se ne mogu nikako primjeniti na naše podneblje i ne spominjanje uvjeta pod kojim su to učenjaci dozvolili - 1 dio






Ova tema zahtijeva detaljno proučavanje fetvi uleme i njihovo sakupljanje na jedno mjesto kako bi se imao uvid u sve uvjete koje oni uslovljavaju da bi glasanje bilo dozvoljeno.


Pa nam nećete zamjeriti što ćemo redosljed šejhova i uleme birati shodno dostupnosti njihovih fetvi po ovom pitanju i lahkoće pojašnjenja onoga što su rekli a ne po njihovom stepenu prihvaćenosti u ummetu ili periodu u kojem su živjeli.

Veoma je čudno da oni koji općenito i bez bilo kakvih uslova podržavaju pa čak i obavezuju izlazak na izbore spominju ime šejha Albanija, rahimehullah. To zbog jasnoće njegova stava i borbe protiv ovoga zla od same njegove pojave pa do zadnjeg daha. Naravno, oni imaju govor izvučen iz konteksta vremena, mjesta, situacije i uvjeta. A nakon toga šejh se i od tog, uveliko zloupotrebljenog govora povratio i negirao takav stav i mišljenje. I to ne generalno, jer generalno nije ni podržao dozvolu izlaska na izbore već za tu konkretnu situaciju, mjesto i vrijeme ipak nakon što su se vidjeli rezultati šejh je i za tu situaciju potvrdio svoj od prije poznat stav; zabrana izbora, ulaska u parlament i sl.

Fetva šejha Albanija


Da krenemo redom. Godine 1991. (1412h.) su zakazani izbori u Alžiru gdje su muslimani osnovali partiju koja je pozivala suđenju i vladanju po šerijatu. Sve su prilike govorile da bi muslimani mogli uspostaviti potpunu islamsku vlast u ovoj zemlji. Upitan je šejh Albani o tome i pojašnjena je ozbiljnost situacije putem faksa gdje je bilo nekoliko pitanja a ono je došlo u sljedećoj formi u potpunosti sakrivenoj od javnosti na našem podneblju:

Pitanje: "Kakav je šerijatski propis parlamentarnih izbora putem kojih hoćemo uspostavu islamske države i povratak pravednog hilafeta?"

Iz samog pitanja ne možemo a da ne zaključimo da je veliki zulum ovo pitanje i ovu fetvu preslikati na naše stanje gdje se svi utrkuju ko će se dokazati kao veći demokrata i veći protivnik Allahova šerijata!!!

Odgovor: "Najsrećniji dan za muslimane je onaj u kome u njihovoj zemlji bude uzdignuta zastava لا إله إلا الله (ŠEHADET) i da se u njoj sudi onim što je Allah objavio. Ono u šta nema nikakve sumnje je da je na svim muslimanima obaveza, u skladu sa mogućnostima, rade na uspostavljanju muslimanske države u kojoj će se suditi po Kur'anu i sunnetu Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, po praksi dobrih prethodnika. A svaki islamski istraživač zna da se to ne može ostvariti osim sa korisnim znanjem i ispravnim djelovanjem. Prije toga na ulemi je da učine dvije bitne stvari: 

Dostavljanje korisnog znanja muslimanima koji su oko njih (podržavaju ih). A to se ne može postići osim da se znanje koje su naslijedili očisti od primjesa širka i idolatrije jer većina ljudi ne poznaje nikako značenje  la ilahe illallah (nema božanstva koje zaslužuje ibadet osim Allaha) i ne znaju da ove riječi šehadeta iziskuju tevhid uluhijjet (jednoću Onoga kome upućujemo ibadete) samo Njemu koji sudruga nema; pa se ne traži pomoć osim od Njega, niti se žrtve prinose niti se zavjetuje osim Njemu. On se ne obožava osim na način kako je to propisao na jeziku Svoga Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, i ovo je nužni produkt njihova svjedočenja: Muhammedu Resulullah (Da je Muhammed Allahov poslanik). Ovo (Dostavljanje korisnog znanja) podrazumijeva također, čišćenje knjiga fikha od mišljenja i stavova koji  su suprotni vjerodostojnom sunnetu Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, kako bi njihovi ibadeti bili prihvaćeni. Ovo zahtijeva da se sunnet Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, očisti od svega što je ubačeno tokom vremena od slabih i izmišljenih hadisa. Kao što je nužno da se ponašanje očisti od skretanja koje je prisutno u sufijskim pravcima, od pretjerivanja u ibadetu i zuhdu (asketizmu). Kao i čišćenje od svega što se suprostavlja korisnom znanju.

Da odgoje sebe i muslimane oko sebe na temeljima ovog korisnog znanja. Kada njihovo znanje bude korisno i djela će biti ispravna. Kao što kaže Allah:

فمَن كَانَ يَرْجُو لِقَاءَ رَبهِّ  فَلْيَعْمَلْ عَمَلاً صَالِحاً وَلاَ يُشْرِكْ بعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدا 

-" Ko žudi da od Gospodara svoga bude lijepo primljen, neka čini dobra djela i neka, obožavajući Gospodara svoga, Njemu nikoga ne pridružuje!” (Kur'an, 18:110)

Kada džemat muslimana bude na ovom šerijatskom odgoju i ovako pročišćen neće među njima biti onih kojima će se moći pomiješati sredstvo (način, metod) koji je širk sa onim koje je dozvoljeno. Jer oni znaju da je Poslanik, sallallahu alejhi ve selleme, došao sa potpunim šerijatom sa aspekta ciljeva i sredstava (metoda). Pa je od tih ciljeva, na primjer, zabrana tešebuha (sličenja) kjafirima i prihvatanje metoda i sistema koji su u skladu sa tradicijom i praksom kjafira.  Od toga je i izbor vladara i zastupnika putem izbora. Ovakva metoda se poklapa sa njihovim kufrom i džehlom (neznanjem) u kojem nema razlike između vjerovanja i vjerovanja, između dobrog i lošeg, niti prave razliku između muškog i ženskog. A naš Gospodar kaže: 

أَفَنَجْعلُ الُمسْلِمِينَ كَالُمجْرِمِينَ مَا لكمْ كَيْفَ تحكُمون

-"Zar ćemo muslimane sa nevjernicima izjednačiti?! Šta vam je, kako rasuđujete?" (68:35-36)

I kaže:

وليسَ الذَّكَرُ كَالأُنثى

-"A žensko nije kao muško." (3:36)

Također, oni znaju da je Poslanik, sallalahu alejhi ve selleme, počeo uspostavu muslimanske države pozivom u tehvid i upozoravanjem na obožavanje taguta te odgajanjem onih koji se odazovu na sprovođenje šerijatskih propisa sve dok nisu postali poput jednog tijela pa kada se jedan dio žali ostali dijelovi mu se odazovu sa nesanicom i temperaturom kao što je to došlo u vjerodostojnom hadisu.  Među njima nema onih koji ustrajavaju na grijesima, kamati, bludu, krađi osim iznimni slučajevi.

Onaj ko zaista hoće da uspostavi muslimansku državu neće okupljati i objediniti ljude sa svim tim podjelama ideja i odgoja kao što je to slučaj kod poznatih islamskih partija danas. Već se moraju ujediniti njihove ideje i razmišljanja sa ispravnim šerijatskim osnovama; Kur'anom, sunnetom a u skladu sa praksom selefa ovoga ummeta, kako smo već pojasnili. 

ويَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ المؤمِنُون بنصْرِ اﻟﻠﻪ 

-"Tada će se vjernici radovati." (30:4)

A onaj ko se okrene od ovoga menhedža pri uspostavi muslimanske države i krene putem kjafira kojim oni uspostavljaju svoje države je 'poput onoga koji bježeći od vreline pijeska upadne u vatru!' (arapska izreka koja se koristi za čovjeka koji bježi od nečega pa upadne u još gore) a dosta mu je to greške da ne kažem grijeha. On se suprostavio njegovoj, sallallahu alejhi ve sellem, uputi i nije ga uzeo kao svoj uzor a Allah kaže:

لقَدْ كَانَ لكمْ في رَسُولِ اﻟﻠﻪِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَن كَانَ يَرْجُو اﻟﻠﻪَ وَاليَوْمَ الآخِرَ وذَكَرَ اﻟﻠﻪَ كَثِيراً 

-"Vi u Allahovom Poslaniku imate divan uzor za onoga koji se nada Allahovoj milosti i nagradi na onome svijetu, i koji često Allaha spominje." (33:21) (Kraj fetve šejha Albanija)

Iz ove fetve se razumije sljedeće:

Obaveza uspostavljanje muslimanske države.
Vlast u državi mora biti po Kur'anu i sunnetu.
Odstranjivanje od sljedbenika svaki vid širka.
Čišćenje redova od novotara svih vrsta.
Odstranjivanje od vjere ono što joj ne pripada.
Odgajanje sljedbenika na ispravnoj akidi i dobrim djelima.
Obaveza razlikovanja od kjafira i ne sličenje njima.
Ne posezanje za metodama koje nisu šerijatske.
Uzimanje Poslanika za uzor u svemu pa i u uspostavi države.

Gdje su stranke, partije i politički faktori koji su uspunili ove uvjete!? Političare ovo i ne zanima ali mi pitamo daije, profesore i pozivače u glasanje kako ste ovu fetvu prenijeli na stranke koje egzistiraju kod nas?!! 

Šta je sa koalicijama sa nevjerničkim strankama koje inače imaju većinu a 'muslimani' su im samo sluge i garant dominacije?! Kakav je propis prodavanja sakupljenih glasova nevjernicima ko što su to uradila 'muslimanska' stranka koja je davala svoje glasove Koštunici, Tadiću, Nikoliću ... Vučiću ... i ko zna kome sve?! Zašto o tome ne govorite?? A kod Allaha je konačan sud.

Nakon toga slijedi, u istom faksu, drugo pitanje koje je dijelom prenešeno našim dušebrižnicima o stanju bošnjaka.

Pitanje: "Kakav je propis podrške i pomoći onima koji se drže prethodno spomenutog pitanja (da putem izbora žele uspostavu islamske države)?"

 Pa se iz samog pitanja razumije da se odgovor ne odnosi na sve partije, stanja i vremena!!! Već samo na one čije se stanje poklapa sa prethodno rečenim. Allah da sačuva zablude nakon upute i obmane nakon jasnoće Puta.

Odgovor: "U vrijeme kada ne savjetujemo nikome od naše braće muslimana da se kandiduje kao zastupnik u parlamentu koji ne sudi po onome što je Allah objavio pa makar u Ustavu stajalo 'državna vjera je Islam'. Jer je praktično dokazano da je ova rečenica stavljena da obmane one zastupnike (u parlamentu) sa dobrim srcem!! To zato što oni ne mogu da promijene ništa od ustava iako se to kosi sa Islamom kao što je to potvrđeno u nekim državama koje imaju ovo ('državna vjera je Islam') u svome ustavu.

Ovo ako i sam, nakon nekog vremena, ne podrži neke članove ustava suprotne Islamu uz pravdanje da nije još vrijeme da se te stvari mijenjaju kao što smo to vidjeli u nekim državama. Zastupnik mijenja svoju islamsku nošnju za zapadni stil oblačenja kako bi se prilagodio ostalim parlamentarcima! Ušao je u parlament da popravi druge a on sebe upropastio, 'početak kiše kapljica a nakon toga potop' (dio stiha arapse poezije). Zato mi ne savjetujemo nikoga da se kandiduje ali ne vidim prepreku da muslimani (glasaju) kada imaju kandidate koji su neprijatelji Islamu i one koji se zalažu za Islam od stranaka raznih pravaca. Savjetujemo im U OVAKVOJ SITUACIJI (od svega što je prethodilo po pitanju stanja Alžira i stranaka prije izbora) da svaki musliman izabere od islamista (koji hoće uspostavu šerijata) one koji su najbliži ispravnom ilmskom menhedžu koji smo pojasnili.

Kažem ovo iako čvrsto vjerujem da kandidaturom i izborima neće postići željeni cilj kao što sam to pojasnio. Sa aspekta umanjivanja zla ili sa aspekta otklanjanja velike štete činjenjem manje štete, kako to kažu fukaha (učenjaci fikha)." Amman, Džumadel Ahireh, 1412.h.godine. Napisao Muhammed Nasiru Din El Albani, Ebu Abdurahman. (Završena fetva šejha Albanija, rahimehullah. Pogledaj djelo Medariku Nezari fi Es Sijaseti, od Abdulmelika El Džezairija od 324 str. a samo djelo je pregledao i predgovor napisao šejh Albani)






Pa pogledaj kako je šejh svoju fetvu izgradio na obećanjima ove stranke i njihovoj želji i tvrdnji da hoće uspostavu šerijata i Allahovog zakona na Zemlji! Pogledaj kako je pojasnio da i pored toga on vjeruje da to nije put Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, za obnovu hilafeta niti za uspostavljanje islamske vlasti! Ali je u ovom stanju, kako kaže والحالة هذه  - 'a stanje je ovakvo', dozvolio da muslimani podrže one koji će uspostaviti Allahov zakon. Kako onda ove riječi preslikati na naš ambijent? Šta vam je kako rasuđujete?!

Da li je ovo sve? Naravno da nije!!! Nakon što se ispostavilo da su to bile samo tvrdnje iako su u Alžiru pobijedili sa 80% i da nije postignut cilj kojem se, po njihovim riječima težilo, zbog ovog ili onog faktora šejh se povratio i od ove fetve pored toga što je generalno njegov stav uvijek bio zabrana. 

Nakon što je govor o dozvoli izbora došao do šejha Mukbila on je nazvao šejha Albanija da ga pita o tome i poslao mu je dopis o čemu ćemo sada nešto prozboriti.

Upitan šejh Selim ibn 'Id el Hilali (od učenika šejha Albanija i Jordanu i u Damasku) o izborima u Jemenu kakav je propis davanja glasa ili učestvovanja u izborima. Pa je odgovorio: 

"Naš stav po pitanju izbora i kandidature ono što smo pojasnili: Nije dozvoljeno. To smo objavili u našem časopisu 'El Esale'. Došlo je šejhu (misli na šejha Albanija), Allah ga čuvao, dopis od šejha Mukbila na kojem su bili i potpisi nekih učenjaka Jemena pa je i šejh (Albani) stavio svoj potpis da nije dozvoljeno učestvovanje na ovim izborima ni u kojem njihovom segmentu. To je šejtanski put, put kojim se uzdiže riječ batila (neistine) a ne put kojim se uzdiže riječ istine niti riječ Allaha, tebareke ve te'ala. (Sa kasete 'Pitanja jemenskog studenta Albanijevim učenicima')

Ovo je potvrdio još jedan učenik šejha Albanija, koji je jedan od pet članova Instituta šejha Albanija u Jordanu, Ali El Halebi, koji na pitanje o tome što se pripisuje šejhu Albaniju od dozvole učestvovanja na izborima, kaže:

-"Ovo je netačan govor (كلام باطل). Ono što znamo od šejha već više od dvadeset (20) godina je upravo ono što je spomenuo Ebu Usame (Selim El Hilali), Allah ga čuvao, od zabrane toga. Listovi na kojima je jasno pojašnjen propis ovog čina sa potpisom šejha Mukbila i neke njegove braće i  šejhova tamo (Jemen) kada su došli do šejha Albanija on je svoj glas dodao njima (zabrana učestvovanja na izborima). Ovo je jasan govor, vidljiv stav i nepobitna istina. A ono što neki izvlače iz nekih govora šejha pa to nije stav šejha niti osnova njegova govora niti fetvi, a Allah najbolje zna. Oni se hvataju imena šejha onda kada im to odgovara i na takav način liče sljedbenicima strasti, kao što kaže Veki' ibn Džerrah: 'Sljedbenici strasti objelodane ono što je za njih a skrivaju ono što je protiv njih'. Tako i ovi; ako šejh Albani kaže nešto što se poklapa sa njihovim stavom prošire to dunjalukom a ako im se suprostavi oni to sakriju i odbace." (Kraj govora Halebija sa kasete 'Pitanja jemenskog studenta Albanijevim učenicima')

Dakle, nakon što je šejh Mukbil zvao šejha po pitanju 'dozvole' glasanja i poslao mu dopis sa pojašnjenjem ovog propisa (ne da ga poduči već da uzme saglasnost šejha Albanija) i potpisom učenjaka Jemena koji su na stavu da je ovo zabranjeno šejh Albani je stavio svoj potpis i uvrstio se među onima koji vide zabranu! 

Kako nakon ovoga i dalje tvrditi i obmanjivati neupućene mase da je šejh Albani dozvolio glasanje?!! 

Obrada: Tewhid Dawa

1 comment:

  1. Ne postoji suštinska razlika između tagutskih parlamenata u istoku i na zapadu, a onaj koji poziva na glasanje kao u ovom slučaju Albani je šejtan od ljudi koji insanima uljepšava veliki širk. Njegov govor
    o "umanjivanja zla ili sa aspekta otklanjanja velike štete činjenjem manje štete, kako to kažu fukaha (učenjaci fikha)" nije na mjestu jer je širk i tagutijet najveće zlo, grijeh, fitna niti su ti taguti "islamisti" kako ih ovaj naziva. Na svakoj osobi je da nauči stubove(kufr u taguta i iman u Allaha) i šartove šehadeta, pa onaj ko ostvari šehadet sa znanjem neće si dopustiti uz Allahovu pomoć da ga "daije" koje pozivaju u džehenem odvuču u prljave vode širka bilo širka u hukmu ili neke druge vrste kufra.

    ReplyDelete