Sunday, March 6, 2016

Oni koji ne sude po onome što je Allah objavio! Šejh Sulejman b.Nasir el - Ulvan


Onaj koji sudi po drugom zakonu mimo Allahovog zakona je kao onaj sto obožava kipove i kaburove (mrtve ljude). Šejh Sulejman b.Nasir el Ulvan

Ko sudi po drugom zakonu mimo Allahovog, pa makar vjerovao da je Allahov zakon bolji, takav čovjek je mušrik. Njegovo ubeđenje (vjerovanje) daje Allahov zakon bolji od laičkih (ljudskih) zakona u ovakvoj situaciji neće mu biti od korist, niti će ga spasiti od džehennemske kazne. Pouka je u djelu, zato mušricima, isto tako, nije bilo od koristi njihovo vjerovanje da je Allah Stvoritel, Opskrbitelj i Vladar svima, kad su uz Allaha obožavali nekog drugog. Onaj koji sudi po drugim zakonima koji nisu Allahovi je kako onaj koji obožava kipove i kaburove (mrtve ljude). Nema razlike između njih u pogledu kufra i otpadništva od dini islama.

Ako neka osoba, koja sve ovo radi, kaže: "Ja ne vjerujem da su ljudski, demokratski, zakoni bolji od šerijata".  Mi mu kažemo: "Svaki mušrik isto tako priča: 'Ja ne vjerujem da taj i taj (kip,idol..) koristi ili donosi neku štetu, mi ga uzimamo samo kao posrednika.'

Koja je razlika između prvog i drugog čovjeka, kad Uzvišeni kaže:

ولا يشرك في حكمه أحدا

"a On ne uzima nikoga u odlukama Svojim kao ortaka." (18:26)

I kaže: 

ومن لم يحكم بما أنزل الله فأولئك هم الكافرون

A oni koji ne sude prema onome što je Allah objavio, oni su pravi nevjernici. (5:44)

Suđenje (vladanje) sa nekim drugim zakonima mimo Allahovog, predstavlja kufr u Allahovom rububijetu, uluhijetu i  el esma ves-sifat (tj.poništava tewhid).

  • To je kufr u Tewhid- er-rububije, zato što suđenje po onome što je Allah objavio je od Tewhida er-rububije. 
  • To je kufr u tewhid el-uluhije, zato što je obaveza da se izdvoji Allah u njegovom sudu (s tim što će da sudi samo po Njegovom zakonu). 
  • I to je kufr u Tewhid el esma ves-sifat, zato što je samo Allah El- Hakem(Sudija) i Njemu mu pripada sud. Uzviseni kaže:

إن الحكم إلا لله

Sud pripada jedino Allahu (12:40)

Onaj ko sudi sa nečim drugim a ne po onome što je Allah objavio, takav je pravi kafir u svim formama tewhida, tako da je većeg širka i kufra od mušrika, a posebno u situaciji kada ljudima nameće ljudske (demokratske) zakone i sudi po njima. Allah, azze ve džell, kaže da sud pripada samo Njemu, a oni pričaju:" Sudstvo pripada nama" (pripada narodu u sistemu koji se naziva demokratija.) Ujutru propisuju zakone,  a uveče u večernjim satima pričaju o tom propisivanju... To predstavlja suprostavljanje Uzvišenom Allahu u Njegov rububijetu, uluhijetu i esmai ves-sifat.

Još gore od ovoga je kada ljudi propisuju ove zakone, zato što onaj koji ne sudi po onome što je Allah objavio, je prvi kufr, kad zamjeni šerijatski propis sa ljudskim (demokratskim) zakonom, to je drug kufr. Kad poslije te propise obavezuju drugim ljudima, onda takva osoba postaje zakonodavac pokraj Allaha, tako da kod njega se skupljaju sva svojstva kufra.

ومن لم يحكم بما أنزل الله فأولئك هم الكافرون

A oni koji ne sude prema onome ڑto je Allah objavio, oni su pravi nevjernici. (5:44)

Odnosno, kafiri su zbog ostavlanje suda (vladanja) po onome što je Allah objavio, kafiri su zbog toga što menjaju šerijatski sud sa drugim sudom da im drugi sude i kafiri su zbog suđenja po drugim derogiranim sudom (zakonom). A onaj koji se ne slaže sa njima (sa tagutima), negov kraj je zatvor ili ubistvo. No, to neće naštetiti robu, zato što čovjek nije stvoren osim da posvjeti ibadet samo Allahu i da se suprostavi ovima od odstupanjima u društvu, ako pak bude ubijen zbog svoje vjere (radi svog tewhida) biće šehid i njegova nagrada je kod Allaha.

Autor: Sejh Sulejman ibn Nasir el-Ulvan

Preuzeto iz knjige: Komentar na knjigu Tezridu et-tewhid 65-66

Obrada: Tewhid Dawa

No comments:

Post a Comment